اسپیکر قابل حمل منحصربفرد Bang & Olufsen معرفی شد

    کد خبر :990324
اسپیکر قابل حمل

برند Bang & Olufsen یکی از تولیدکنندگان لوکس اسپیکر و محصولات صوتی شناخته شده که همیشه توانسته موردتوجه قرار گیرد.

بازتاب- به تازگی این کمپانی از اسپیکر ماژول و منحصربفرد خود تحت عنوان Beosound A5 رونمایی به عمل آورده که دارای طراحی شیک و ویژگی‌های قابل توجه است. این مدل اسپیکر بی سیم قابل حمل وزن چندانی نداشته و بسیار قابلیت حمل دارد. همچنین شامل طراحی ماژولار شده که تجربه کاربری با آن را انعطاف‌پذیر می‌سازد. Beosound A5 اسپیکر جدیدی بوده که ویژگی‌های قابل توجهی دارد.

B&O اسپیکر قابل حمل جدید را ساعاتی قبل معرفی کرد. این دستگاه با استفاده از آلومینیوم، چوب و الیاف کاغذ ساخته شده که به احساس پریمیومی و همچنین لوکس آن می‌افزاید. طبق اعلام رسمی B&O، گزینه رنگی Nordic Weave شیک بوده و بدنه در قسمت فوقانی و پایین از جنس آلومینیوم ساخته شد. دستگیره در رنگ بلوطی سبک و توری شکل بوده و از فیبر کاغذی بافته شد. با وجود این مواد، شرکت همچنین اضافه می‌کند که Beosound A5 با استاندارد IP65 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد.

بنابراین اسپیکر جدید B&O  یک مدل تمام عیار بوده که تجربه کاربری لذت بخشی ارائه می‌دهد. یکی دیگر از عناصر اصلی طراحی، ساختار ماژولار است که به ادعای برند به آسان‌تر شدن تعمیر و افزایش عمر کلی آن کمک می‌کند. این امکان پذیر بوده زیرا شرکت به طور مستقیم روکش‌ها، مواد و حتی رنگ‌های اضافی را برای سفارشی سازی بهبود بخشید. در بخش داخلی، بلندگوی قابل حمل جدید با چهار درایور و چهار آمپلی فایر دیجیتال برای خروجی 280 وات همراه است. همچنین دارای یک ووفر 5.25 اینچی و دو درایور 2 اینچی میان رده و یک توییتر 3/4 اینچی است.

اسپیکر قابل حمل

این اسپیکر نوید صدای 360 درجه را داده و از AirPlay 2، Chromecast و Spotify Connect نیز پشتیبانی می کند. A5 می‌تواند تا 12 ساعت با یک بار شارژ کامل دوام آورده و پنل بالایی آن حتی به عنوان یک شارژر بی سیم گوشی هوشمند نیز عمل می‌کند. Beosound A5 اکنون در فروشگاه‌های آنلاین با گزینه رنگ Nordic Weave به قیمت 1049 دلار در دسترس است، در حالی که نسخه Dark Oak آن دارای برچسب قیمتی 1149 دلاری است.

انتظار می‌رود بزودی محصولات بیشتری از سوی این برند لوکس ساز محصولات صوتی راهی بازار شود. Bang & Olufsen همچنین به تولید سیستم صوتی خودروها هم می‌پردازد و با شرکت‌های مختلفی همکاری دارد. مشخص نیست این محصول جدید در کدام مناطق عرضه خواهد شد اما عرضه در ایالات متحده تایید شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید