اثر هنری جدید بوگاتی با نام شیرون Golden Era معرفی شد

    کد خبر :1014689
شیرون Golden Era

با پول نقد کافی، خریداران بوگاتی می‌توانند خودروهای خود را به دلخواه از طریق برنامه Bugatti Sur Mesure سفارشی کنند، برنامه‌ای که با افتخار از امکانات «تقریباً بی‌نهایت» برای سفارشی‌سازی برخوردار است.

بازتاب-به تازگی بوگاتی یک نسخه ویژه از شیرون را با نام شیرون Golden Era رونمایی کرده که حقیقتا یک اثر هنری جذاب است. به سفارش یک کلکسیونر ناشناس بوگاتی با قدردانی عمیق تاریخ 100 ساله خود، این مدل را تولید کرده که برای نقوش روی آن 400 ساعت زمان صرف شده است.

 

شیرون Golden Era

 

این طرح دارای طرح‌های پیچیده‌ای بوده که با دست طراحی شده‌اند که طراحان مستقیماً با خودکارهای مخصوص روی بدنه کشیده‌اند. بوگاتی می‌گوید این یکی از چالش‌برانگیزترین پروژه‌های سفارشی بوده که این شرکت تا به حال انجام داد. آخیم آنشیدت مدیر سابق طراحی بوگاتی که روی این پروژه نظارت کرده بیان داشت:

از ابتدا برای ما کاملاً واضح بود که تنها در صورتی می‌توانیم به پایانی معتبر برای این طرح‌ها دست یابیم، مگر اینکه واقعاً از خودکارهایی استفاده کنیم که برای طراحی روی کاغذ استفاده می‌شود. بنابراین به همین دلیل است که ما باید فرآیندی را پیدا می‌کردیم که به ما امکان می‌داد از خودکار استفاده کنیم و همه طرح‌ها را با دست، مستقیماً روی رنگ بدنه خودرو انجام دهیم.

سمت سرنشین 26 طرح منحصر به فرد را با نمادهایی مانند Type 41 Royale و Type 57 SC Atlantic نشان می‌دهد، در حالی که سمت راننده دارای 19 طرح است که تاریخچه بوگاتی را از سال 1987 به نمایش درمی‌آورد. این شامل اشکالات مدرن مانند EB110، ویرون و Chiron و همچنین موتور نمادین W16 می‌شود.

 

شیرون Golden Era

 

هنرمندان از دو رنگ به عنوان بوم این پرتره‌های سفارشی استفاده کردند. مشکی Nocturne در قسمت جلویی با رنگ طلایی Dore جدید برای این خودرو ترکیب می‌شود که از ستون A تا قسمت عقب خودرو امتداد می‌یابد. آثار هنری پیچیده به داخل کابین نیز کشیده شده است. هر پنل درب با سه نماد بوگاتی در EB110، ویرون و شیرون در یک طرف و Type 35، Type 57 SC Atlantic و Type 41 Royale در سمت دیگر نقاشی شد. در جاهای دیگر دوخت ظریف دوران طلایی و یک علامت دست نوشته “یک از یک” وجود دارد.

این مدل قیمت مشخصی نداشته و به یک فرد ثروتمند فروخته شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید