‌باران‌‌‌ دوباره در شهرها از شنبه

    کد خبر :635885

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش در سواحل خزر و شمال غرب کشور خواهیم داشت، روز یکشنبه این سامانه بارشی در سواحل خزر و شمال‌ غرب کشور تقویت می‌شود.

صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: فردا در استان‌های قزوین، گیلان، البرز، اردبیل، تهران و سمنان بارش پراکنده خواهیم داشت، همچنین در نوار شرقی کشور، برخی مناطق هرمزگان و جنوب کرمان وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود‌.

 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا شدت بارش‌ها در استان هرمزگان است و روز شنبه نیز در اغلب شهرها آسمان صاف است.

 

ضیائیان اضافه کرد:‌ از بعدازظهر شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، بارش در سواحل خزر و شمال غرب کشور خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: روز یکشنبه این سامانه بارشی در سواحل خزر و شمال‌ غرب کشور تقویت می‌شود، ضمن آنکه در استان‌های زنجان، البرز، تهران، سمنان و قزوین وزش باد شدید موقت، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: دوشنبه هفته آینده در جنوب‌غرب و غرب کشور رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، همچنین در استان‌های البرز، تهران، قزوین و سمنان بارش باران، گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

 

ضیائیان گفت: روز دوشنبه هفته آینده در سواحل خزر نیز بارش باران خواهیم داشت، ضمن آنکه بعدازظهر دوشنبه بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور از یکشنبه گفت: فردا خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا نیمه‌ابری با بارش پراکنده در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه آسمان تهران صاف است، صبح یکشنبه نیز آسمان تهران صاف است و در بعدازظهر یکشنبه بارش پراکنده در تهران خواهیم داشت و روز دوشنبه هفته آینده نیز بارش باران و در برخی ساعات آسمان نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 20 و 10 درجه خواهد بود.

 

ضیائیان افزود: فردا شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 33 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید