​شورای هر مدرسه شیوه حضور دانش آموزان در مدرسه را مشخص می‌کند

    کد خبر :743254

علی باقرزاده با اشاره به آغاز سال تحصیلی از شنبه ۱۵شهریورماه گفت: از شنبه همه مدارس باز و کلاس‌ها دایر است. خانواده‌ها از طریق کانال‌های ارتباطی که با مدیران دارند می‌توانند از شرایط حضور در مدارس مطلع شوند.

وی با بیان اینکه ۶۵درصد مدارس زیر۱۰۰دانش‌آموز و ۳۳درصد مدارس کمتر از ۵۰دانش‌آموز دارند، افزود: رعایت فاصله اجتماعی در این مدارس امکان پذیر است.

رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی درمورد آمادگی دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: همه دانش‌آموزان ثبت نام کردند و کتاب‌های درسی شان را تحویل گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که دانش‌آموزان و خانواده‌ها چگونه از شرایط حضوری یا غیرحضوری کلاس‌های خود مطلع شوند، گفت: خانواده‌ها از طریق کانال‌های ارتباطی که با مسئولان مدرسه دارند می‌توانند از حضور یا عدم حضور در مدرسه در روز شنبه مطلع شوند. در غیر این صورت روز شنبه قبل از حرکت به مدرسه تماس بگیرند تا بدانند امروز کدام گروه از دانش آموزان باید به مدرسه بیاید.

باقرزاده با اشاره به اینکه شیوه بازگشایی مدارس متفاوت است و یکی از روش‌ها تقسیم دانش‌آموزان و حضور آنها در روزهای زوج و فرد است، اظهار کرد: اختیار تصمیم‌گیری در مورد شیوه حضور دانش آموزان در مدرسه را به شورای مدرسه داده‌ایم که به اقتضای مساحت مدرسه، تعداد دانش‌آموزان، وضعیتی که در تهویه می‌توانند داشته باشند، بعد مسافت خانواده‌ها، سطح سواد والدین و در نهایت با کنار هم قرار دادن تمام مولفه‌ها مدلهای مختلف را برای حضور و آموزش دانش‌آموزان طراحی می‌کنند که یکی از آنها روش زوج و فرد است.

به گزارش ایلنا،وی با اشاره به رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن شاد گفت: نسخه جدید شبکه شاد دارای سرویس‌های جدیدی است که نحوه کار آن به معلمان آموزش داده می‌شود. این برنامه محیط جذابی به لحاظ بصری دارد و به زودی در دسترس همه دانش‌آموزان و معلمان قرار می‌گیرد. کنداکتور برنامه‌های درسی تا دوماه آتی مشخص شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید