۲۰ خودرو در دور دورهای شبانه تهران توقیف شدند

    کد خبر :970649
خودرو دور دورهای شبانه تهران توقیف

رئیس پلیس شمال شهر تهران گفت: در سه شب گذشته بیش از ۲۰ خودروی متخلف را در دور دورهای شبانه توقیف کردیم، قطعا پلیس با خودرو هایی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند برخورد قاطع می‌کند.

سرهنگ محمدباقر قدمزاده سرکلانتر یکم فاتب در مصاحبه با فارس در شمیرانات اظهار کرد: شهرستان شمیرانات با معضلات و چالشهای اجتماعی مختلفی از جمله تردد افرادی با ماشین خود با عنوان دور دور که باعث ایجاد مزاحمت برای ساکنین است، مواجه میباشد.

وی گفت: آخر هر هفته و در روزهای تعطیل از ساعت ۹ شب طرح ارتقاع امنیت را پیگیری میکنیم که این موضوع به صورت ایست و بازرسی و پاکسازی و تست الکل و بحث خودروهایی که با دور دور کردن ایجاد مزاحمت می‌کنند و حامل یا مصرف کننده مشروبات الکلی هستند، بررسی می‌شود.

رئیس پلیس شمال شهر تهران خاطرنشان کرد: در سه شب گذشته بیش از ۲۰ خودرو از متخلفان را توقیف کردیم و در بحث موضوعات بدحجابی هم اقداماتی انجام شده است و این اقدامات ادامه دار میباشد و قطعا پلیس با خودرو هایی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت میکنند، برخورد قاطع میکند.

سرکلانتر یکم فاتب ادامه داد: تجمعات گردنه قوچک را هم در دستور کار قرار دادیم و این گردنه جزو نقاط آلوده قرار گرفته و بحث این نقطه در شورای تامین شهرستان شمیرانات عنوان شده است و قرار بر این شد که اداره راه یک سری اقدامات هندسی انجام بدهد اما متاسفانه این اداره همکاری لازم را با پلیس نداشته است.

قدمزاده تصریح کرد: دستگاه‌هایی که مسؤول هستند در موضوع گردنه قوچک پای کار نیستند و علی‌رغم اینکه در جلسه شورای تامین، فرماندار محترم و دادستان‌های محترم لواسانات و منطقه یک پیگیر بودند و بارها برای این مسئله جلسه تشکیل داده‌اند، شهرداری و اداره راه همکاری لازم را با پلیس به عمل نمی‌آوردند و این باعث شده با توجه به پاکسازی مکرر پلیس معضلات گردنه قوچک همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: سرکلانتری یکم فاتب در تهران دومین سرکلانتری بود که در موضوع سرقت کاهش آماری داشت و در تهران بزرگ رتبه دوم را به دست آورد.

سرکلانتر یکم فاتب ادامه داد: سارق‌هایی نیز بازداشت کردیم که به عنوان مثال در آخرین مورد سارق از ولنجک تا پل گیشا دنبال و در آخر با تیراندازی دستگیر شد و ما در هفته حداقل سه الی چهار سارق و موبایل قاپ حرفه‌ای را دستگیر می‌کنیم، اما متاسفانه با مشکلی مواجه هستیم و آن مشکل این است که سارقان بلافاصله آزاد می‌شوند که در این زمینه لازم است تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید