۱۸مجروح حاصل حوادث رانندگی درمحورهای استان سمنان/ یک نفر جان باخت

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲
    کد خبر :248515

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعته گذشته ۱۸نفر در جاده‌های استان مجروح شدند،گفت: در این حوادث یک نفر جان باخت.

سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته و در آخرین روز سال۹۶، ۱۲فقره حادثه جرحی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: درمجموع این حوادث ۱۸نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به حادثه فوتی روز گذشته، افزود: ساعت ۸:۲۰روز پایانی سال۹۶ در کیلومتر ۱۰محور گرمسار_آرادان خودرو آم. وی. ام به دلیل بی‌توجهی به جلو باعث مرگ خانم ۲۶ساله شد؛ این خودرو برای آنکه به موتورسیکلت جلو خود برخورد نکند از جاده منحرف و به خانواده‌ای که در حاشیه راه مشغول سرو صبحانه بودند برخورد می‌کند که فرد مذکور به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

به گزارش مهر ، رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه دوربین‌های نظارتی روز گذشته از خروجی شاهرود به سمت مشهد ۳۰ هزار و ۸۵ خودرو را ثبت کردند، ابراز داشت: از رانندگان تقاضا داریم در ترافیک صبور بوده و از هرگونه رفتار مخاطره آمیز در محورهای استان به‌طور جد پرهیز کنند.

خسروجردی اضافه کرد: از رانندگان تقاضا داریم بعد از هر دو ساعت رانندگی، استراحت یک ربع را در برنامه خود لحاظ کنند تا با هوشیاری بتوانند به مسیرخود ادامه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید