۱۲ ضربه چاقو دختر گتوندی را تا پای مرگ برد

    کد خبر :770699

دختر ۱۶ ساله گتوندی که در نزاع خانوادگی ۱۲ ضربه چاقو خورده بود، با تلاش تیم جراحی بیمارستان کارون شهرستان گتوند استان خوزستان از مرگ نجات یافت.

بامداد شنبه ۲۹ آذرماه دختر ۱۶ ساله مجروح با ضربات متعدد چاقو در نزاع خانوادگی با حال بسیار وخیم به اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی گتوند منتقل شد.

جراح عمومی بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون شهرستان گتوند در این باره گفت: پس از اطلاع از وضعیت این بیمار، دقایقی بعد بر بالین وی حاضر و با معاینه متوجه شدیم خون زیادی از بیمار رفته و هر لحظه امکان نامساعد شدن وضعیت عمومی او وجود دارد.

رامین بقایی افزود: با زحمت بسیار و همکاری اورژانس به ویژه متخصص طب اورژانس خونریزی بیمار کنترل شد اما با توجه به اینکه تعدادی از ضربات چاقو عمیق و در محل‌های حساس بود، ناچار بیمار را به اتاق عمل منتقل و مقدار زیاد خون از ناحیه شکم خارج کردیم. اگر بیمار دقایقی دیرتر به بیمارستان می‌رسید، با این شدت خونریزی به قطع جان خود را از دست می‌داد اما با تصمیم به‌موقع، سرعت عمل و تجربه همکاران درمان، اقدام اولیه و عمل جراحی با موفقیت انجام شد.

با توجه به نبودن بخش مراقبت‌های ویژه ICU در بیمارستان ۲ تختخوابی شهرستان گتوند، این بیمار برای ادامه درمان با آمبولانس فوریت‌های پزشکی گتوند به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز اعزام شد.

به گزارش ایرنا، گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده و زادگاه شاعر فقید، استاد زنده‌یاد قیصر امین‌پور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید