۱۱۰ هزار خودرو در جاده‌های مازندران جریمه کرونایی شدند

    کد خبر :843984

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: بیش از ۱۱۰ هزار خودرو امسال در جاده‌های مازندران جریمه کرونایی شدند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، سرهنگ عبادی با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در جاده‌های استان برقرار است، گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری می کنند.

او افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد: از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.

سرهنگ عبادی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۸ خودرو در مبادی ورودی استان مازندران جریمه شدند و ۲۴۸ خودرو هم به مبدا برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۰۳ خودرو در مبادی ورودی استان مازندران جریمه کرونایی شدند و در این مدت ۷۷ هزار و ۸۹۲ خودرو هم به مبدا بازگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی گفت: محدویت‌های شبانه کرونایی همچنان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در شهر‌ها ادامه دارد.

ترافیک پر حجم در جاده‌های مازندران

به گفته سرپرست پلیس راه مازندران هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سواکوه، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم است.

سرهنگ عبادی افزود: پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز جمعه به علت بازگشت خودرو‌های غیربومی و همچنین برگشت خودرو‌های بومی از ییلاقات ترافیک در جاده‌های استان سنگین شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در ارتفاعات جاده‌های کندوان محدوده ولی آباد، سوادکوه محدوده گدوک و کیاسر محدوده تلمادره شاهد مه گرفتگی غلیظ هستیم.

او به رانندگان توصیه کرد: هنگام تردد در این مسیر‌ها حتماً از چراغ‌های مه شکن استفاده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ عبادی افزود: در محور‌های کوهستانی احتمال ریزش و سقوط سنگ دور از انتظار نیست و رانندگان در صورت امکان از این مسیر‌ها تردد نکنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تعمیرات جاده کندوان که چند هفته اجرا می شد در این مرحله به پایان رسید و در صورت اجرای تعمیرات جدید، اطلاع رسانی می شود.

وقوع تصادف در جویبار

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام، در جاده جویبار محدوده لاریم یک بچه که به همراه مادرش در ترک موتور نشسته بود جان باخت.

سرهنگ عبادی افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید