۱۰ کشته و ده‌ها مفقود بر اثر جاری‌شدن سیل در “تنسی” آمریکا /تصاویر

    کد خبر :838592

طبق گفته مقامات ایالت تنسی در آمریکا بر اثر جاری‌شدن سیل در روز جمعه و شنبه در این ایالت خسارات عظیمی را وارد کرده است.

پایگاه خبری “ABC” در این باره نوشت: به‌گفته “راب ادواردز”، معاون ارشد کلانتری شهرستان “همفریس” در ایالت تنسی، در این شهرستان بر اثر جاری شدن سیل، 10 نفر کشته و حدود 40 نفر مفقود شده‌اند.

طبق برآوردهای مقامات این شهرستان، در این حادثه هزاران خانه و اتوموبیل از بین رفته‌اند. علاوه بر آن به‌طور کامل برق این منطقه و راه‌های ارتباطات تلفنی قطع شده است.

ادواردز در این باره گفت: «ما در سراسر منطقه قطعی برق داریم؛ مسئله پیچیده‌تر، از بین رفتن پوشش تلفن همراه از طرف حامل‌های اصلی است. علاوه بر این‌ها ما جاده‌های زیادی را در بزرگراه‌های روستایی و اصلی از دست داده‌ایم. در 28 سال زندگی من این بدترین وضعیت است.»

او ادامه داد: «ما برای یافتن افراد مفقودشده بسیار سخت کار می‌کنیم. ما در حال بررسی خانه به خانه در مناطقی هستیم که بیشترین آسیب را در شهرستان ما وارد کرده است.»

بر اساس گزارش “سرویس هواشناسی ملی” در آمریکا، بارندگی اولیه 17.02 اینچ در شهرستان “مک‌ایوین” در “تنسی” اندازه‌گیری شد که رکورد بارندگی در ایالت تنسی را شکست؛ رکورد قدیمی 13.06 اینچ بود که در 13 سپتامبر 1982 ثبت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، آتش‌نشانی شهرستان “هاردین” ​​که برای کمک به منطقه “همفریس” در مجاورت آن رفت، تخریب را “باورنکردنی” خواند و گفت که تیم‌های جست‌وجو یکشنبه صبح به منطقه بازمی‌گردند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید