یک قدم تا راه اندازی فروشگاه شارژ و کسب درآمد

    کد خبر :935727

طبق آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در حال حاضر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل نزدیک به ۱۷۰ میلیون خط اعتباری فعال در شبکه دارند. طی سال‌های اخیر رشد ثابت تعداد افراد دارای گوشی‌های همراه و ارزانی سیم‌کارت‌های اعتباری باعث شده تا فروش این سیم‌کارت‌ها به خصوص در میان قشر جوان، رشد قابل توجهی را تجربه کند.

این موضوع در کنار امکان ارائه شارژهای اعتباری توسط کسب‌و‌کارهای ثالث به وسیله وب‌سرویس خرید شارژ باعث شده تا کسب‌وٰکارهای گوناگونی حول فروش شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری شکل بگیرد. برخی از کسب‌و‌کارهای دیجیتال پرآوازه فعال در حوزه مالی نیز خرید شارژ را به عنوان یکی از خدمات اصلی خود ارائه می‌کنند.

APIها فرصت مناسبی را پدید آورده‌اند تا کسب‌و‌کارهای کوچک بتوانند به راه اندازی فروشگاه شارژ فکر کنند، این خدمت را به مجموع خدمات خود اضافه کنند و بر منابع درآمدی خود بیافزایند. اما بهترین راه برای دریافت وب‌سرویس خرید شارژ تلفن همراه چیست؟

کسب درآمد از طریق راه اندازی فروشگاه شارژ

طیف بزرگی از کسب‌و‌کارهای خدمات مالی و پرداختی که امروز می‌شناسیم کار خود را با فروش شارژ تلفن همراه شروع کرده‌اند. به احتمال زیاد همین الان شما یکی از این اپلیکیشن‌ها را در تلفن همراه خود دارید که به وسیله آن تبادلات مالی و پرداختی مانند انتقال پول، پرداخت قبوض یا خرید شارژ را با انجام می‌دهید.

سادگی استفاده از وب‌سرویس‌های خرید شارژ باعث شده تا این کسب‌و‌کارها بتوانند با هزینه‌ای کم کار خودشان را شروع و به واسطه استفاده گسترده از سیم‌کارت‌های اعتباری، سود خوبی را کسب کنند. به دلیل موفقیت اپراتورها در ارائه خدمات از طریق کسب‌و‌کارهای ثالث و استقبال گسترده‌ی مخاطبان از این کسب‌و‌کارها، سایر سازمان و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نیز تصمیم گرفتند به این چرخه ملحق شوند و بر تعداد خدماتی که این اپلیکیشن‌ها ارائه می‌دادند نیز افزوده شد.

برای راه اندازی فروشگاه شارژ و ارائه خدمات شارژ باید از طریق نمایندگی‌های رسمی اپراتورهای تلفن همراه اقدام کنید. ایساج شارژ به عنوان نماینده رسمی ایرانسل، همراه اول و رایتل، خدمات ارائه شارژ مکالمه، پیامک و اینترنت را ارائه می دهد. برای ارائه خدمات ایساج در کسب‌و‌کار خود می‌توانید از طریق پادیوم API شارژ تلفن همراه ایساج را دریافت کنید.

شماره تماس با کارشناسان پادیوم:  ۰۲۱۸۹۵۱۸۹۸۹

وب‌سایت پادیوم: https://podium.ir/

خدمات API خرید شارژ تلفن همراه

فرض کنیم شما می‌خواهید کسب‌وکار آنلاین خودتان را راه‌اندازی کنید. اما مانند هر کسب‌و‌کار خوب دیگری ابتدا باید ببینید که با استفاده از وب‌سرویس شارژ گوشی چه خدماتی را می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید؟ خدمات قابل دریافت از طریق وب‌سرویس شارژ اعتباری به شرح زیر است:

♦ استعلام شارژ همراه

♦ استعلام شارژ ایرانسل

♦ استعلام شارژ رایتل

♦ استعلام قیمت و خرید شارژ مکالمه، پیامک و اینترنت برای تمام اپراتورها

♦ بسته‌های پیشنهادی و ویژه

تمام این خدمات به راحتی و از طریق API در پادیوم (podium.ir) قابل دریافت است.

بازارچه API و خدمات دیجیتال پادیوم

پادیوم به عنوان یک بازارچه API، ماموریت خود را در تسهیل روند دیجیتالی شدن کسب‌و‌کارها و سهولت دسترسی مخاطبان به خدمات گوناگون تعریف کرده است. از این رو در بازارچه خدمات دیجیتال پادیوم می‌توانید APIهای گوناگونی نظیر api خرید شارژ گوشی، پرداخت و دریافت وجه، تسهیم، بیمه و… پیدا کنید. در حال حاضر سرویس‌دهنده‌های بزرگی چون همراه اول، بانک پاسارگاد، شهرداری مشهد، داتکس، توانیر، نظام پزشکی و دادمان خدمات خود را قالب API در بازارچه API پادیوم (podium.ir) ارائه می‌کنند.

نحوه دریافت وب سرویس شارژ گوشی‌های همراه

برای دریافت وب‌سرویس شارژ از طریق پادیوم کافی است از طریق پنل کسب‌و‌کار پادیوم ثبت‌نام کنید. تمام مراحل ثبت‌نام و احراز هویت پادیوم به صورت آنلاین است. فرقی نمی‌کند کسب‌و‌کار شما حقوقی است یا یک کسب‌و‌کار خانگی شخصی، در هیچ مرحله‌ای نیاز به مراجعه حضوری برای احراز هویت نیست. پس از ثبت‌نام هم بدون هیچ تعللی می‌توانید از تمام خدمات ارائه شده توسط پادیوم استفاده کنید. در صورتی که سوال یا نیاز به راهنمایی داشتید، کارشناسان پادیوم آماده کمک به شما هستند.

شروع یک کسب‌و‌کار فروش شارژ

بعد از ثبت‌نام در پادیوم و دسترسی به APIهای لازم، قدم بعدی شروع کسب‌و‌کار و درآمدزایی است. کافی است تا API خرید شارژ را در برنامه یا اپلیکیشن خود قرار دهید. در پادیوم دو ارائه‌کننده برای API شارژ وجود دارند:

♦ پرداخت الکترونیک پاسارگاد

ایساج شارژ

مستندات نحوه پیاده‌سازی API و دریافت کلید را می‌توانید در صفحه معرفی آن ببینید. پس از دریافت api پرداخت قبض کافی است طبق راهنمایی‌های انجام شده آن را در برنامه خودتان پیاده‌سازی کنید. در صورت بروز مشکل نیز کارشناسان فنی پادیوم آماده‌اند تا به شما در این مرحله کمک کنند. حالا برنامه شما آماده فروش شارژ و درآمدزایی است.

چرا بازارچه API پادیوم؟

پادیوم با سال‌ها تجربه در عرصه ارائه API و خدمات دیجیتال، همواره تلاش کرده تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت به کسب‌و‌کارها در مسیر دیجیتالی شدن یاری رساند. یکپارچگی خدمات مختلف پادیوم به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند تا در صورتی که قصد اضافه کردن خدمات دیگری را به برنامه خود داشتید، به راحتی این کار را انجام دهید. برای مثال API پرداخت قبوض می‌تواند قدم بعدی شما در ارائه خدمات باشد.

مزیت دیگر پادیوم پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش حرفه‌ای و متناسب با نیازهای مشتریان است. در صورتی که در استفاده از هر کدام از APIهای دریافتی مشکل داشتید، شما به عنوان مشتری تنها با پادیوم در ارتباط خواهید بود و نیازی به تماس با ارائه‌کننده‌های مختلف نیست. پشتیبان‌های پادیوم مشکلات شما را پیگیری در کمترین زمان ممکن آن‌ها را برطرف می‌کنند.

چرا الان فرصت خوبی برای ورود به اکوسیستم دیجیتال است؟

در طی سال‌های گذشته، گسترش فناوری و اینترنت، میل مشتریان به دریافت راحت‌تر خدمات و گسترش استارتاپ‌های خلاق در حوزه‌های مختلف باعث شده تا نگاه سنتی سازمان‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات گوناگون به اکوسیستم دیجیتال عوض شود. زمانی این سازمان‌ها حاضر به همکاری با هیچ کسب‌و‌کاری نبودند و به سختی می‌شد با آن‌ها با ارتباط برقرار کرد. اما حالا و به لطف APIها، سازمان‌های مختلف تصمیم به همکاری با کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط گرفته و در این راه قدم‌هایی برداشته‌اند.

تدوین قوانین جامع و ناظر بر فعالیت و ارتباط بین سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها نیز باعث شده تا هر دو گروه با اطمینان خاطر بیشتری قدم در راه همکاری بگذارند. با وجود بازار گسترده ارائه خدمات دیجیتال و نوپا بودن آن، فرصت مناسب برای کسب‌و‌کارها فراهم است تا جای خود را در اکوسیستم دیجیتال ایران پیدا کنند. شما هم می توانید یکی از این کسب‌و‌کارهای نوپا در صحنه دیجیتال کشور باشید. برای مطالعه سایر خدمات پادیوم و دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید از وبسایت پادیوم (podium.ir) بازدید کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید