یک استقلالی رئیس ستاد ابراهیم رئیسی شد/ واکنش جالب هواداران استقلال

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۲۸
    کد خبر :815029
یک استقلالی رئیس ستاد ابراهیم رئیسی شد

مشاور اقتصادی باشگاه استقلال به عنوان رئیس ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی انتخاب شد.

با اعلام تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری فعالیت ۷ نامزد احراز صلاحیت شده برای تبلیغات مردمی شروع شد و هر یک از این نفرات در تلاش هستند تا با شیوه‌های مورد نظر خود ضمن اعلام برنامه‌ها و اهدافی که برای نشستن بر مسند ریاست جمهوری دارند، مواضع و جهت‌گیری‌های‌شان در مسائل مختلفی که می‌تواند روی آرای مردمی تاثیرگذار باشد را هم مطرح کنند.

ماجرای مشاوره مهدی رسول پناه، عضو جنجالی سابق هیات مدیره پرسپولیس به محسن مهرعلیزاده سرو صدای زیادی داشت ولی حالا خبری مطرح شده که می‌تواند به مراتب بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس حال حاضر قوه قضاییه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری که به گفته اکثر کارشناسان، شانس اول پیروزی در انتخابات محسوب می‌شود، ستاد مردمی خود را راه اندازی کرده و از سهیل یحیی‌زاده به عنوان رئیس ستاد خود استفاده می‌کند.

سهیل یحیی زاده نامی آشنا برای فوتبالدوستان است که شهرتش در فوتبال را به واسطه حضورش در سمت مشاور اقتصادی باشگاه استقلال کسب کرده و به همین دلیل در ذهن علاقه مندان به فوتبال یک استقلالی به حساب می‌آید و حضورش در کنار آیت الله رئیسی می‌تواند روی رأی و نظر آن عده از طرفداران افراطی فوتبال که اتفاقات این رشته ورزشی را بیش از هر مکانیزم دیگری در انتخاب نامزد مورد نظرشان برای ریاست جمهوری موثر قرار می‌دهند تاثیر گذار باشد.

بخشی از هواداران استقلال در فضای مجازی از این موضوع استقبال کرده و با این ادله که دولت حسن روحانی در مدیریت باشگاه استقلال که زیر مجموعه وزارت ورزش است، عملکرد خوبی نداشته است ابراز امیدواری کردند تا با روی کار آمدن ابراهیم رئیسی اوضاع بر وفق مرادشان شود و انتخاب یحیی زاده به عنوان رئیس ستاد این نامزد را پالسی مثبت محسوب می‌کنند که به عقیده آنها نشان از جهت‌گیری فوتبالی دولت احتمالی آینده دارد.

به گزارش دانشجو، به هر جهت در جامعه ما فوتبال بخش مهمی از زندگی درصد قابل توجهی از مردم محسوب می‌شود و مناسبات این رشته ورزشی را در امور مختلف زندگی خود لحاظ می‌کنند و علاقه مندی بیش از حد به فوتبال روی خیلی از ابعاد دیگر زندگی آنها سایه انداخته است و دور از ذهن نیست که در انتخابات ریاست جمهوری هم چنین موضوعی تاثیرگذار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید