ششم دی ماه؛

یغمایی و قرایی منش کنسرت پیانو و آواز برگزار می کنند

    کد خبر :664115
یغمایی و قرایی منش کنسرت پیانو و آواز برگزار می کنند

کنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی ماه با اجرای قطعات خاطره انگیز گروه «ژوان» در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

 

تازه ترین کنسرت پیانو و آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی روز ششم دی در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد. این ۲ هنرمند سال گذشته نیز این کنسرت را در سالن برج آزادی تهران روی صحنه برده بودن.

 

قرایی منش و یغمایی در این کنسرت به اجرای قطعات خاطره انگیز گروه «ژوان» همچون «دختر بهار»، «یه حالی دارم این روزا»، «بهت قول میدم» و همچنین چند قطعه از قطعات مستقل خود خواهند پرداخت.

 

علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی اواخر دهه هشتاد با گروهی به نام «ژوان» شناخته شدند اما بعدها راه آن ها از هم جدا شد و هرکدام به طور مستقل به فعالیت‌های خود ادامه دادند اما از سال گذشته این ۲ خواننده بار دیگر همکاری با یکدیگر را شروع کردند و به انتشار چندین قطعه موزیک ویدئو و برگزاری چند کنسرت پرداختند.

 

به گزارش مهر، قرایی منش در باره کنسرت پیش رو گفت: این کنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت تر از یک ارکستر بزرگ است . زیرا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد. پس کوچک ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد.همچنین می خواستیم که کنسرت را به طوری خاص اجرا کنیم و همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا شروع خاصی برای آن طراحی کنید.بعضی وقت ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید