گوگل دیسکاور در ایران فیلتر شد

    کد خبر :950716
فیلتر شدن گوگل دیسکاور

به‌نظر می‌رسد که در ادامه‌ی روند فیلترینگ سرویس‌ها و اپ‌های خارجی، فید خبری هوشمند گوگل دیسکاور نیز از دسترس خارج شده است.

زومیت نوشت: در ادامه‌ی روند فیلترینگ اپ‌ها و سرویس‌های پرکاربرد، به‌نظر می‌رسد که سرویس فید خبری هوشمند گوگل، موسوم به Google Discover نیز از دسترس خارج شده است. بررسی‌‌های زومیت نشان می‌دهد که هم‌اکنون بر بستر اینترنت موبایل و اینترنت ثابت، دیگر نمی‌توان بدون تغییر IP، فهرست محتوایی گوگل دیسکاور را به‌روز کرد.

فید خبری گوگل دیسکاور براساس علاقه‌مندی‌های کاربر و فعالیت‌های او بر بستر وب، محتوای دلخواه او را به‌طور هوشمند از فضای اینترنت گردآوری می‌کند و دراختیار او می‌گذارد. فیلترینگ گوگل دیسکاور هم دسترسی کاربر به محتوای دلخواهش را دچار مشکل می‌کند و هم آمار بازدید وب‌سایت‌های داخلی را به‌طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد.

در چند وقت گذشته تعداد زیادی از اپ‌ها و سرویس‌های خارجی پرکاربرد از دسترس کاربران داخل کشور خارج شده است که از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به واتساپ و اینستاگرام اشاره کرد. از سوی دیگر موارد حیاتی دیگری همچون فروشگاه اپلیکیشن گوگل و سرویس نقشه‌ی آن نیز فیلتر شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید