گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ با تغییرات چشمگیر معرفی شد

    کد خبر :931417
گوشی Galaxy Z Fold 4

شرکت سامسونگ به تازگی در رویدادی از گوشی Galaxy Z Fold 4 رونمایی کرد. اسمارتفون تاشویی که مشخصات پرچمدار برای آن تدارک دیده شده و از نمایشگر عریض‌تری نسبت به مدل قبلی برخوردار است.

بازتاب- محصول تازه معرفی شده سامسونگ به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده و با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی تا 1 ترابایت عرضه خواهد شد. در بخش دوربین سه حسگر دارد که یکی از آنها 12 مگاپیکسلی اولتراواید، 50 مگاپیکسلی اصلی و یک لرزشگیر اپتیکال است. دوربین سلفی بیرونی 10 مگاپیکسلی بوده و سلفی داخلی از نوع زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی است.

گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ با تغییرات چشمگیر معرفی شد-1

در بخش صفحه نمایش باید به نمایشگر داخلی 7.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح QHD+ و نسبت تصویر 6:5 و شدت روشنایی 1000 نیت با نرخ نوسازی 120 هرتز و پوشش گوریلاگلس ویکتاس پلاس اشاره کرد. نمایشگر بیرونی از نوع 6.2 اینچی امولد با وضوح HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی از استاندارد ضدآب IPX4 هم بهره می‌برد و به گفته سامسونگ لولای نمایشگر برای 200 هزار بار باز و بسته شدن تست شد.

باتری دستگاه 4400 میلی آمپرساعتی بوده و شارژ سریع 25 واتی دارد. شارژ بی سیم 15 واتی هم برای آن تدارک دیده شده است. در بخش نرم افزاری باید به سیستم عامل اندروید 12L اشاره کرد و ویژگی‌های انبوهی به آن افزوده شده که تجربه کاربری شبیه به لپ تاپ را رقم می‌زند. از جمله اینکه افراد می‌توانند برنامه‌های پرکاربرد را همچون سیستم عامل دسکتاپی در زیر نمایشگر پین کنند. قلم اس پن نیز ویژگی‌های جدیدی در کاربری رقم می‌زند.

گوشی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ با تغییرات چشمگیر معرفی شد-2

گوشی Galaxy Z Fold 4 به پورت USB-C 3.2، اسپیکر استریو، حسگر اثرانگشت جانبی و برخی دیگر مجهز شد و قرار است با قیمت پایه 1800 دلار و نهایی 2160 دلار در رنگ مشکی، بژ و خاکستری از 25 آگوست راهی بازار شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید