گوشی های تاشو نسل جدید سامسونگ 20 مرداد رونمایی می شوند

    کد خبر :824889

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از پرچمداران و گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند، بنابراین عجیب نیست در سال 2021 هم شاهد معرفی چنین محصولاتی باشیم. به تازگی دعوتنامه رونمایی گوشی‌های تاشو جدید این شرکت ارسال شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–به تازگی سامسونگ دعوتنامه‌ای را برای رسانه‌ها ارسال کرد که خبر از رویدادی در 11 آگوست یا همان 20 مرداد می‌دهد. در این ایونت آنلاین باید شاهد معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو شرکت کره‌ای باشیم.

اسمارتفون‌هایی که باید به Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 پرداخت. این دو گوشی رده بالا با قیمت نسبتا ارزان‌تر در مقایسه با مدل فعلی از راه خواهند رسید و طراحی بروزرسانی شده دارند. همچنین در بخش سخت افزاری نیز باید انتظار گوشی‌هایی را داشته باشیم که می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در راهند

هر دو گوشی تاشو از شبکه 5جی پشتیبانی می‌کنند، اما در این بین گلکسی زد فولد 3 دارای قابلیت پشتیبانی از قلم است. ناگفته نماند هدفون بی سیم گلکسی بادز 2، ساعت‌های گلکسی واچ 4 هم در این مراسم حضور دارند. اطلاعات دقیقی از محصولات بعدی سامسونگ در دست نیست و جزئیات همگی شایعه‌ای بیش نیستند، اما باید انتظار طراحی بهبودیافته و سخت افزاری بهتر را داشت.

بخصوص اینکه گلکسی زد فولد 3 نسبت به نسل فعلی کاملا ارتقایافته و یک تاشو برجسته‌تر است. به هر حال باید تا 20 مرداد منتظر ماند این رویداد آنلاین بود. در ادامه می‌توانید تصاویر آشکار شده این محصولات را مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید