مشخصات کامل گوشی نوکیا 5.4 فاش شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۴۵
    کد خبر :767960

در مشخصات نوکیا 5.4 به این موضوع اشاره شده است که این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در طول چند ماه گذشته اطلاعات مختلفی از گوشی نوکیا 5.4 منتشر شده بود؛ اما امروز مشخصات کامل این گوشی نوکیا فاش شد و می‌توان گفت این تلفن همراه هوشمند به احتمال زیاد با چه سخت‌افزاری راهی بازار می‌شود.

این گوشی نوکیا ظاهرا در رده‌ی محصولات اقتصادی قرار می‌گیرد که قیمت بالایی نخواهد داشت. نوکیا 5.4 نزدیک به محصولات میان‌رده است؛ اما یک سری از ویژگی‌های‌ گوشی‌های رده‌پایین را دارد. مثلا از صفحه‌نمایش باکیفیتی برخوردار نیست و تراشه آن قدرت زیادی ندارد.

نوکیا 5.4 با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در اطلاعات فاش‌شده به پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت اشاره شده است.

این محصول صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی LCD با وضوح 720p خواهد داشت و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود که احتمال دارد به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته باشد. باید به این موضوع اشاره کنیم که نوکیا 5.4 به چهار دوربین پشت مجهز شده است؛ دوربین اصلی ۴ مگاپیکسلی است، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه باز دارد و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هم روی آن دیده می‌شود.

به گزارش زومیت، این گوشی نوکیا از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع ۳ پشتیبانی نمی‌کند و قدرت شارژر آن بیشتر از ۱۸ وات نیست. در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم که نوکیا 5.4 از پورت USB-C بهره می‌برد و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید