گوشی مقاوم Ulefone Armor 14 با باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعتی معرفی شد

    کد خبر :854552
گوشی مقاوم Ulefone Armor 14 با باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ ساعتی معرفی شد

گوشی سخت‌جان Ulefone Armor 14 به تراشه‌ی هلیو جی ۳۵ مدیاتک به‌ همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی مجهز شده است.

Ulefone سرانجام جانشین Armor 13 یعنی Armor 14 را با باتری عظیم ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت معرفی کرد. این گوشی هوشمند مقاوم چندین پیشرفت در زمینه‌ی عملکرد، دوربین و قابلیت اتصال به‌ همراه دارد. ظرفیت باتری در این مدل کاهش پیدا کرده است؛ اما به دلیل سایر ویژگی‌های مفید دیگر، تقاضا برای آن در بازار وجود دارد.

Ulefone Armor 14 نسبت به نسل قبل خود، یعنی Ulefone Armor 13 پیشرفت‌های بزرگی داشته است. این گوشی هوشمند که به‌تازگی معرفی شده، از باتری بزرگ ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات بهره می‌برد. همچنین صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ آن اینچی تصاویر واضح و اشباعی ارائه می‌دهد و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی آن برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

به گزارش زومیت، Ulefone Armor 14 در پنل جلو به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی IMX481 سونی و در پنل پشت به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسل، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل و حسگر سنجش عمق مجهز شده است که قابلیت‌هایی مانند باز کردن قفل با چهره را آسان‌تر می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به رادیو FM بدون هدست، پشتیبانی از اتصال 4G LTE، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار و اندروید ۱۱ اشاره کرد. پیش‌فروش Ulefone Armor 14 در وب‌سایت AliExpress آغاز شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید