گوشی شیائومی 12 اولترا شاید هرگز معرفی نشود

    کد خبر :877895
گوشی شیائومی 12 اولترا شاید هرگز معرفی نشود

کمپانی شیائومی پیش‌تر پرچم‌داران جدید خود از سری شیائومی 12 را در بازار چین عرضه کرد. با این‌حال قدرتمندترین عضو این خانواده موسوم به شیائومی 12 اولترا هنوز معرفی نشده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_شایعات نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون احتمالا طی ماه‌های آینده به‌همراه دوربین با برند لایکا و مشخصات یک محصول پرچم‌دار روانه بازار می‌شود. با این‌حال یک گزارش جدیدا منتشر شده در اینترنت نشان می‌دهد که شیائومی 12 اولترا احتمالا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد.

کاربران انجمن  xiaomiui با طرح نظریه‌ای ادعا کردند که این اسمارت‌فون احتمالا هرگز عرضه نشده و در دسترس مشتریان قرار نخواهد گرفت. بر اساس گزارشات کمپانی شیائومی در دسامبر سال 2021 از 2 هندست پرچم‌دار جدید خود موسوم به شیائومی 12 با شماره مدل L3 و شیائومی 12 پرو با شناسه L2 رونمایی کرد.

شناسه L1 متعلق به شیائومی می میکس 5 پرو خواهد بود؛ اسمارت‌فون ممتازی که هنوز به بازار عرضه نشده است. نهایتا شناسه L1A نیز متعلق به ورژن معمولی می میکس 5 خواهد بود.

این موضوع نشان می‌دهد که هرچه عدد قرار گرفته در کنار حرف L کوچکتر باشد؛ هندست از جایگاه بالاتری در میان تولیدات شیائومی برخوردار است. همچنین گزارش اخیر نشان می‌دهد که شیائومی 12 پرو با شناسه L2 قدرتمندترین عضو خانواده شیائومی 12 به‌شمار می‌رود.

 

اما شایعات پیشین این موضوع را رد کرده و ادعا می‌کنند که یک اسمارت‌فون قدرتمندتر با نام شیائومی 12 اولترا نیز در راه خواهد بود. اما شماره مدل L1 که بایستی برای شیائومی 12 اولترا کنار گذاشته می‌شد؛ پیش‌تر برای پرچم‌دار قدرتمند آینده کمپانی با نام شیائومی می میکس 5 پرو در نظر گرفته شده است.

حال اگر روی شماره مدل هندست‌ها تمرکز کنیم؛ متوجه خواهیم شد که شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو به‌ترتیب دارای شناسه‌های 2201123C و 2201122C هستند. در اینجا 2 رقم اولیه یعنی “22” به پرچم‌داران سال 2022 کمپانی چینی و شناسه “01” نیز به ماه ژانویه اشاره دارند.

هندست آینده می میکس 5 دارای شماره مدل 2203121AC است؛ در حالی‌که شیائومی می میکس 5 پرو از شماره مدل 2203121C استفاده می‌کند. مجددا بایستی خاطرنشان کرد که در اینجا کد “22” نشان‌دهنده سال 2022 بوده و کد “03” نیز به ماه مارس اشاره دارد. این موضوع با شایعات پیشین مبنی بر عرضه سری می میکس 5 در ماه مارس مطابقت دارد.

در نهایت این پرسش مطرح می‌شود که شیائومی 12 اولترا کجاست و چرا از شماره مدل L1 استفاده نکرده است؟ اسناد موجود نشان می‌دهند که این هندست هنوز موفق به دریافت مجوزهای لازم نشده و به همین دلیل شاید هرگز به بازار عرضه نشود.

بعلاوه به‌نظر می‌رسد که یک خبرچین محبوب به‌صورت ضمنی ادعا کرده که شیائومی 12 اولترا به بازار عرضه نشده و در عوض جای خالی آن با شیائومی می میکس 5 پرو پر خواهد شد. حتی به‌کارگیری شناسه L1 برای مدل میکس 5 پرو نیز چنین سناریویی را مورد تائید قرار می‌دهد.

با توجه به اطلاعات اخیرا لو رفته به‌نظر می‌رسد که عرضه شیائومی 12 اولترا امری دور از انتظار خواهد بود. اما از آنجا که کمپانی چینی از هرگونه اظهارنظر رسمی در این رابطه خودداری نموده است؛ لذا کماکان توصیه می‌شود تا به صحت و سقم موضوع با دیده تردید نگاه کنید؛ خصوصا اینکه در حال حاضر هر روزه شاهد افشای اطلاعات متعدد پیرامون شیائومی 12 اولترا در فضای اینترنت هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید