گوشی شیائومی ردمی K30s ارزان‌تر از K30 Ultra خواهد بود

    کد خبر :755716

به‌ نظر می‌رسد که شرکت شیائومی قصد دارد گوشی ردمی K30s را مدتی دیگر رسما معرفی کند؛ محصولی که گفته می‌شود با قیمتی کمتر از شیائومی K30 اولترا راهی بازار خواهد شد.

به‌تازگی مدیرکل برند ردمی پستی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده که واکنش مدیر بخش موبایل شیائومی را در پی داشته است. این اقدامات باعث شده همه احتمال بدهند گوشی ردمی K30s به‌زودی معرفی خواهد شد. گوشی هوشمندی که گفته می‌شود ارزان‌قیمت خواهد بود.

شیائومی گوشی جدید خود را در تاریخ ۶ آبان‌ماه معرفی خواهد کرد و احتمال دارد در تاریخ ۱۱ آبان راهی بازار کند و دقیقا چند روز قبل از تاریخ ۱۱/۱۱ میلادی (روز مجردها در چین، معادل بلک فرایدی در آمریکا) این گوشی به‌ فروش خواهد رسید. البته هنوز هیچ تأیید رسمی درباره تاریخ عرضه این گوشی اعلام نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر باشیم.

حساب کاربری Digital Chat Station در توییتر اعلام کرده است که قیمت گوشی ردمی K30s بسیار کمتر از K30 اولترا خواهد بود. البته قیمت ارزان باعث نخواهدشد شیائومی سخت‌افزار ضعیفی روی این گوشی قرار بدهد. گوشی K30s به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۶ مجهز شده است. در حقیقت این گوشی مدل ریبرند‌شده می 10 تی خواهد بود.

سازمان TENNA کشور چین قبلا مشخصات این گوشی را منتشر کرده بود. این مشخصات دقیقا مانند گوشی می 10 تی است که مدتی پیش در کشورهای اروپایی عرضه شد. از نظر قیمت باید به این موضوع اشاره کنیم که K30 Ultra با قیمت ۲۵۵ دلار راهی بازار شد؛ این مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. گوشی Mi 10T با همین مشخصات سخت‌افزاری ولی با نصف قیمت K30 Ultra در اروپا عرضه شد.

به گزارش زومیت، گوشی K30s یک محصول ارزان‌قیمت خواهد بود. برای مثلا بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی K30 Pro که با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ راهی بازار شد، ۳۸۰ یورو قیمت دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید