گوشی اقتصادی Redmi 10 Power معرفی شد

    کد خبر :904222

شیائومی با معرفی گوشی Redmi 10 توانست سهم بزرگی از بازار گوشی‎های ارزان قیمت را در چند ماه گذشته از آن خود کند. اما این شرکت ساعاتی پیش با رونمایی از نسخه جدید Redmi 10 Power، ارتقایی دوست داشتنی به بیشتر بخش‎های این گوشی افزوده که می‎تواند جذابیت‎های آن را دوچندان کند.

بازتاب -سری گوشی‎های ردمی 10 شیائومی در مدل‎های مختلفی در بازارهای مختلف عرضه شده‎اند که باید جدیدترین آنها را نسخه ردمی 10 پاور بنامیم. این گوشی جدید در واقع همان ردمی 10 است که در بعضی بخش‎ها ارتقا یافته و قابلیت‎های جالب توجهی به آن افزوده شده است.

ابتدای کار می‎توانیم از رنگ دستگاه شروع کنیم که دو نسخه نارنجی و مشکی را روی قالبی چرمی‌مانند پیاده نموده و می‎تواند یک گزینه متفاوت از محصولات موجود در بازار باشد. در نظر داشته باشید که شیائومی روی نسخه معمولی ردمی 10 یک بدنه ساده استفاده کرده بود ولی در نسخه جدید با الگوی چرمی، اثر انگشت و رطوبت روی بدنه باقی نمی‎ماند؛ مسلماً این ویژگی می‎تواند یک مزیت بزرگ برای ردمی 10 پاور باشد.

دومین تفاوت بزرگ این گوشی با نسخه پایه در حافظه رم است. شیائومی تا 8 گیگابایت حافظه رم را در نسخه پاور ردمی 10 قرار داده ولی کاربران قادر به سفارش نسخه‎های با 4 و 6 گیگابایت رم نیز خواهند بود. حافظه داخلی دستگاه نیز دو نسخه 64 و 128 گیگابایت خواهد بود ولی شکاف میکرو اس دی قابلیت افزودن حافظه بیشتر را نیز به کاربران می‌دهد.

در بخش پردازشی تراشه قدرتمند Snapdragon 680 در دل دستگاه جای گرفته و روی آن رابط کاربری MIUI 13 و اندروید 11 نصب شده است. در بخش نمایشگر نیز شاهد به کارگیری یک پنل 6.7 اینچ IPS LCD با رزولوشن HD+ خواهیم بود که با شیشه محافظ گوریلا گلاس 3 محافظت می‎شود.

در بخش دوربین هم شیائومی ترکیب دو‎گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته و به عنوان دوربین سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی در داخل ناچ قطره‎ای دستگاه ایفای نقش خواهد کرد.

یکی از جذاب‌‎ترین بخش‎های این گوشی که اشاره مستقیمی به نام آن دارد نیز باتری گوشی است که با ظرفیت 6000 میلی‎آمپر ساعتی، شارژدهی بیشتر از دو روز را برای کاربر خود تضمین خواهد کرد. این باتری توانایی شارژ شدن با شارژر سریع 18 واتی را نیز دارد ولی در بسته بندی دستگاه یک آداپتور 10 واتی عرضه خواهد شد.

شاید مهمترین بخش در مورد این گوشی قیمت آن باشد که به معنای واقع برگ برنده این گوشی نیز محسوب می‎شود. شیائومی برای نسخه پایه 4/64 گیگابایتی ردمی 10 پاور قیمت 11 هزار روپیه هند معادل 144 دلار را در نظر گرفته که به ترتیب برای نسخه‎های با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی نیز قیمت‎های 170 و 196 دلار انتخاب شده‎اند که ارزش خرید بالای این گوشی را نشان می‎دهد.

شیائومی این گوشی را از چند روز دیگر و ابتدا در بازار هند عرضه خواهد کرد ولی بعید نیست که به زودی شاهد عرضه آن (شاید با اسامی متفاوت مانند Poco C40 و …) در دیگر مناطق دنیا نیز باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید