گلکسی M52 5G سامسونگ بی سر و صدا معرفی شد

    کد خبر :848017

کاربران گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ را با باتری‌های غول‌پیکر بیاد می‌آورند اما حالا این شرکت کره‌ای طرفداران خود را غافل‌گیر و بی سر و صدای گوشی گلکسی M52 5G را معرفی کرده که در ادامه به بررسی مشخصات آن خواهیم پرداخت.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–سامسونگ سال گذشته از گوشی Galaxy M51 رونمایی کرد که مجهز به یک باتری غول‌پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی بود. تاکنون شایعات فراوانی درباره گوشی Galaxy M52 5G منتشر شده و مشخصات جذاب آن به بیرون درز کرده بودند.

به تازگی سامسونگ گوشی جدید خود را معرفی کرده و مشخصات رسمی و نهایی Galaxy M52 5G را در یکی از سایت‌های اروپایی خود قرار منتشر کرده است. سامسونگ در گوشی جدید خود، از یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED بهره گرفته است. این نمایشگر، دارای مشخصاتی همچون وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بوده و همچنین دوربین سلفی این گوشی درون ناچ حفره‌ای قرار گرفته است. گلکسی جدید سامسونگ به دوربین اصلی سه گانه 5+12+64 مگاپیکسلی مجهز شده است.

زوم دیجیتال این دوربین 10 برابر بوده و دوربین سلفی آن از وضوح 32 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین گوشی گلکسی M52 5G قابلیت فیلم‌برداری با وضوح 4K داشته و در قلب این گوشی از تراشه 6 نانومتری Snapdragon 778G استفاده شده که این چیپست پیش‌تر در Galaxy A52s نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

سامسونگ برای گوشی جدید خود 6 گیگابایت حافظه رم نوع LPDDR4X 2133MHZ به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی را برای Galaxy M52 5G در نظر گرفته است. همچنین در صورت نیاز  می‌توان از کارت حافظه جانبی یک ترابایتی هم استفاده کرد.

شایان ذکر است که وزن و ضخامت Galaxy M52 5G  نسبت به نسل قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است. بنابراین وزن گوشی ام 52 به 173 گرم و ضخامت آن نیز به 7.4 میلی‌متر رسیده است. البته شاید بتوان دلیل این کاهش وزن را استفاده از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی عنوان کرد. ناگفته نماند گوشی Galaxy M51 از یک باتری 7000 میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند بود.

در انتها باید گفت که این گوشی فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون بوده و از سوی دیگر فریم و قاب پشتی آن نیز از جنس پلاستیک هستند. سامسونگ هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان توزیع این گوشی در بازارها به اشتراک نگذاشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید