گلکسی A52 مدل 5G با تراشه اسنپدراگون 750G در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

    کد خبر :760639

بنچمارکی منتسب به گلکسی A52 سامسونگ در وب‌سایت گیک‌بنچ منتشر شده است که عملکرد ضعیف‌تر آن نسبت به گلکسی A51 را نشان می‌دهد.

دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که سامسونگ، گوشی هوشمند میان‌رده‌ای به‌نام گلکسی A51 روانه بازار کرد؛ محصولی که توانست به یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ تبدیل شود. درواقع برخورداری از مودم 5G درکنار قیمت مناسب و سخت‌افزاری مطلوب سبب شد کاربران بسیاری در بازارهای مختلف دنیا علاقه‌مند به خرید محصول شرکت کره‌ای شوند.

حال به‌ نظر می‌رسد مراحل تولید جانشین گلکسی A51 به اتمام رسیده است و به‌زودی روانه بازار خواهد شد. گلکسی A52 مدل 5G جایگزین گلکسی A51 خواهد بود و اگر گزارش‌ها صحت داشته باشند، از تراشه توانمند اسنپدراگون 750G قدرت خواهد گرفت. اخیرا محصول معرفی‌نشده‌ی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده و توان پردازشی آن مورد آزمایش قرار گرفته است.

گلکسی A52 مدل 5G که درکنار برخورداری از تراشه اسنپدراگون 750G دارای ۶ گیگابایت حافظه رم است، توانسته در بخش آزمایش تک‌هسته‌ای امتیاز ۲۹۸ و در بخش آزمایش چندهسته‌ای امتیاز ۱۰۰۱ به دست بیاورد. آنچه در بنچمارک نظرمان را به خود جلب کرد، امتیاز کمتر گلکسی A52 در مقایسه با گلکسی A51 بود. گلکسی A52 که از شماره مدل SM-A526B استفاده می‌کند، نتوانسته است به امتیازاتی برسد که گلکسی A51 کسب کرده است.

به گزارش زومیت، گلکسی A51 در آزمایش چندهسته‌ای به امتیازی بالاتر از ۱۸۰۰ رسید؛ اما گلکسی A52 در این آزمایش، امتیاز ۱۰۰۱ کسب کرد. انتظار می‌رود محصول جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه شود. برای توضیح امتیاز کم گلکسی A52 در مقایسه با نسل پیشین، دلایل مختلفی می‌توان ارائه داد؛ برای مثال می‌توان به عدم بهینه شدن عملکرد نرم‌افزاری اشاره کرد.

در هر صورت باید صبر کرد و دید آیا گلکسی A52 در زمان عرضه، امتیازی مشابه در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت می‌کند یا امتیاز ثبت‌شده برای نمونه‌ای آزمایشی بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید