گلکسی اس 24 اولترا دارای نمایشگر سریع تری است

    کد خبر :984696
گلکسی اس 24 اولترا

نمایشگر با نرخ نوسازی 144 هرتزی انیمیشن های روان تری را به خصوص برای علاقه مندان به بازی ارائه می دهد و می تواند بار صفحه نمایش بالاتر و سریع تری را تحمل کند و در عین حال با عملکرد سریع همراه باشد.

بازتاب-نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند با نرخ تازه‌سازی سریع‌تر در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای متداول شده‌اند، به طوری که برخی از دستگاه‌ها حتی از نرخ تازه‌سازی 240 هرتز برخوردار هستند.

طبق گزارش‌های اخیر، سری گلکسی اس 24 می‌تواند از اتصال ماهواره‌ای، مشابه آنچه اپل و هوآوی در حال حاضر ارائه می‌کنند، برخوردار باشد. در حالی که سامسونگ هنوز این ویژگی را به سری تلفن همراه خود نیاورد، مدیر بخش MX (تجربه موبایل) این شرکت نشان داده که این چیزی بوده آنها به طور جدی در حال بررسی آن هستند.

علاوه بر این ویژگی‌های بالقوه، انتظار می‌رود سری گلکسی اس 24 از چیپست معرفی‌نشده اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره‌مند شود که می‌تواند عملکرد قابل توجهی را نسبت به نسل قبلی ارائه دهد. گفته می‌شود که هسته پردازنده با کارایی بالا X-4 تا 15 درصد سریعتر از هسته اورکلاک X-3 مورد استفاده در اسنپدراگون 8 نسل 2 است که در نتیجه عملکرد سریع‌تری برای سری پرچمداران 2024 دارد.

همچنین شایعه شده که بهبودهای دوربین برای گلکسی اس 24 اولترا به همراه سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی بهبود یافته برای دوربین اصلی و قابلیت‌های زوم بهبود یافته برای دوربین تله فوتو مورد انتظار است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید