گلوری آی اکس7؛ شاسی بلند درشت اندام “دانگ فنگ” با یک برچسب قیمت اقتصادی! / عکس

    کد خبر :769330

کابین آی اکس7 یک محیط لوکس و باکیفیت را پیش روی مخاطب قرار می دهد. نوع طراحی کنسول میانی نیز به گونه ای است که حس حضور در یکی از خودروهای جادار آمریکایی را انتقال می دهد.

مدتی قبل شاسی بلند آی اکس5 از دانگ فنگ را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. امروز نگاهی خواهیم داشت به یکی دیگر از محصولات این خانواده با نام آی اکس7 (یا گلوری آی اکس7) که در بازار چین بین 19200 تا 32800 دلار قیمت دارد.

ابعاد بدنه

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در نمای ظاهری شباهت های اساسی با دیگر محصولات این کلاس دانگ فنگ وجود دارد. اما از منظر ابعاد؛ آی اکس7 برابر با 4930 میلیمتر در طول، 1935 میلیمتر در عرض و 1765 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2810 میلیمتر است. ارتفاع از زمین نیز برابر با 200 میلیمتر گزارش شده است.

رینگ ها در حالت استاندارد 18 اینچی هستند.

پیشرانه

در تمامی تریم های این خودرو از پیشرانه 2 لیتری توربو 4 سیلندر با 231 اسب بخار خروجی و گشتاور 355 نیوتن متر استفاده شده است. این مجموعه با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

متوسط مصرف سوخت در نمونه محور جلو 8.6 لیتر و در نمونه مجهز به سامانه تمام چرخ محرک 9.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

کابین

کابین آی اکس7 یک محیط لوکس و باکیفیت را پیش روی مخاطب قرار می دهد. نوع طراحی کنسول میانی نیز به گونه ای است که حس حضور در یکی از خودروهای جادار آمریکایی را انتقال می دهد.

از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، دسترسی کنترلی مجزا برای سیستم تهویه در هر ردیف، نمایشگر هدآپ، درب صندوق عقب الکتریکی، باز و بسته شدن درب صندوق عقب بدون دخالت دست، پشتیبانی از فرمان های صوتی، اسکای روف الکتریکی با گرم کن، نمایشگر دیجیتال آمپر، نمایشگر باکیفیت 10.5 اینچی سیستم سرگرمی، بلوتوث، یو اس بی و … اشاره کرد.

ایمنی

به گزارش عصرایران، در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: رادار پارک، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل ثابت، کروز کنترل تطبیقی، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، سیستم پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، نمایشگر فشار باد لاستیک، نوربالای تطبیقی، ایربگ کامل، ایزوفیکس، پاور ویندوز، سنسور باران و .. قابل اشاره هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید