گلزنی جهانبخش در لیگ کنفرانس اروپا/ فیلم

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۴
    کد خبر :855226
گلزنی جهانبخش در لیگ کنفرانس اروپا

تیم فاینورد در شب گلزنی علیرضا جهانبخش در پایان دور سوم لیگ کنفرانس اروپا از سد حریف آلمانی عبور کرد.

فاینورد که علیرضا جهانبخش را در ترکیب داشت، موفق شد در ورزشگاه دکوئیپ با نتیجه ۳ بر یک برابر یونیون برلین به پیروزی رسد تا صدرنشین گروه E لیگ کنفرانس اروپا بماند.

علیرضا جهانبخش که از ابتدا در ترکیب این تیم هلندی قرار داشت، موفق شد در دقیقه ۱۱ اولین گل بازی را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. در ادامه، برایان لینسن (دقیقه ۲۹) و لوئیز سینیسترا (۷۶) برای فاینورد گلزنی کردند. تک گل یونیو برلین را در دقیقه ۳۵، آوواینی به ثمر رساند.

با رقم خوردن این نتیجه، فاینورد در پایان دور سوم و با ۷ امتیاز در صدر قرار گرفت. یونیون نیز با ۳ امتیاز، قعرنشین نام گرفت.

در سایر دیدارها، رُم در نروژ به مصاف تیم بودو گلیمت این کشور رفت و با شکست ۶ بر یک تحقیر شد. بوتیم در دقایق ۸، ۵۲ و ۸۰، پاتریک برگ در دقیقه ۲۰، سولباکن در دقیقه ۷۱ و پلگرینو در دقیقه ۷۸، دروازه جالوروسی را گشودند و پرس در دقیقه ۲۸، تنها گل رُم را به ثمر رساند.

شاگردان مورینیو با این شکست سنگین، با ۶ امتیاز به رتبه دوم جدول گروه C سقوط کردند و نماینده نروژ با ۷ امتیاز، به صدر جدول گروه راه یافت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در گروه G، تاتنهام مهمان ویتسه دانمارک بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. ماکسیمیلیان ویتک در دقیقه ۷۸ برای ویتسه گلزنی کرد تا این تیم با ۶ امتیاز، به جایگاه دوم جدول صعود کند. تاتنهام هم در رده سوم جدول گروه ایستاد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید