گزینه رنگی زرد سری آیفون 14 معرفی شد

    کد خبر :980279
آیفون 14

همانطور که پیشتر گفته شد، شرکت اپل در نهایت گزینه رنگ زرد را برای مدل‌های خوش قیمت سری آیفون 14 که شامل نسخه استاندارد و پلاس می‌شود، معرفی کرد.

بازتاب- این رنگ در کنار بنفش و سبزی قرار می‌گیرد که پیش از این شاهد بودیم. مدل جدید دارای رنگ زرد بسیار روشن برای پنل پشتی شیشه‌ای است که جایی بین زرد کم رنگ آیفون 11 و زرد تیره آیفون XR به نظر می‌رسد. فریم آلومینیومی برخلاف طلای کم رنگ آیفون XR، همان رنگ طلایی زرد روشن را دارد که نسخه آیفون 11 از آن برخوردار است.

برخلاف سال گذشته، رنگ جدید در مدل‌های پرو ارائه نخواهد شد. در مقابل، به پنج رنگ موجود در مدل‌های استاندارد آیفون 14 و آیفون 14 پلاس می‌پیوندد که در حال حاضر شامل مشکی، نور ستاره، قرمز، آبی و بنفش می‌شود.

آیفون 14

جدا از رنگ جدید، هیچ تفاوت فنی بین این مدل و باقی وجود ندارد. اپل همچنین چهار رنگ جدید را برای طیف قاب‌های سیلیکونی خود برای هر چهار مدل آیفون 14 معرفی کرد. این شامل زرد قناری، زیتونی، آسمان آبی و زنبق است. هر کدام 49 دلار قیمت دارند و هم اکنون دردسترس قرار گرفتند.

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در رنگ زرد از 10 مارس برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. رنگ‌های جدید قاب نیز از  امروز قابل سفارش هستند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید