گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ در تهران از فردا اجازه فعالیت ندارند

    کد خبر :824327

در شهرهای قرمز محدودیت تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی وجود دارد و همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز که جز پروتکل‌های قبلی است نیز برقرار می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در ۱۱ شهرستان استان تهران گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴از فردا دوشنبه ۱۴ تیر ماه در استان اجازه فعالیت ندارند.

حمیدرضا گودرزی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت محدودیت‌های کرونایی در استان تهران اظهار داشت: متأسفانه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

گودرزی با بیان اینکه شهرستان‌های قرمز شامل تهران، شمیرانات، ری، قرچک، دماوند، فیروزکوه و پردیس، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت و ورامین هستند گفت: در شرایط قرمز پروتکل‌های بهداشتی به این گونه است که گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ محدودیت فعالیت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران بیان داشت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از فردا اجازه فعالیت ندارند و اصناف و دستگاه‌های نظارتی نیز باید نسبت به اجرای این محدودیت‌ها نظارت کافی را داشته باشند.

وی در خصوص تردد خودروها نیز افزود: در شهرهای قرمز محدودیت تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی وجود دارد و همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز که جز پروتکل‌های قبلی است نیز برقرار می‌باشد.

گودرزی گفت: امیدوار هستیم با رعایت این موارد از این وضعیت خارج شویم و تمام محدودیت‌های ایجاد شده قطعاً اجرایی می‌شود و مردم ملزم به رعایت هستند.

منبع: مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید