گازگرفتگی ۱۵ نفر در یک مجتمع مسکونی

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۵۴
    کد خبر :706289

سخنگوی سازمان آتش نشانی از گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی ۳۴ واحدی خبر داد و گفت: ۱۵ نفر از ساکنان ساختمان که حال وخیم تری داشتند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۱۲ صبح امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک مجتمع مسکونی در محله لویزان، خیابان شقایق به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره ۳۶ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه دارای ۳۴ واحد مسکونی بود. آتش نشانان با حضور در محل حادثه متوجه شدند که در همه طبقات و همه واحدها گاز منوکسید کربن وجود دارد. آتش نشانان با دستگاههایی که در اختیار داشتند نقاط مختلف ساختمان را بررسی کرده و در اولین اقدام موتور خانه ساختمان را که در طبقه منهای یک بود را سریعا خاموش کرده و تمامی درها و پنجره های ۳۴ واحد مسکونی را باز کرده تا گاز خارج شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: برخی از نفرات حالشان بد بود و دچار گازگرفتگی شده بودند و در پشت درها افتاده بودند. آتش نشانان به سرعت همه نفرات و افراد ساکن در ساختمان را تخلیه کرده اند.

ملکی تصریح کرد: به سرعت ۱۵ نفر از ساکنان که حال وخیم تری داشتند به خارج ساختمان منتقل شدند و به عوامل اورژانس تحویل داده شده اند. در حال حاضر نیز تمامی اهالی این ساختمان از این مجتمع خارج شده اند. خوشبختانه تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: بررسی های انجام شده حاکی از این است که دودکش از موتورخانه جدا شده و باعث شده بود گاز منوکسید کربن از طریق رایزرها به تمامی طبقات نفوذ کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید