گازگرفتگی در اندرزگو

  • حوادث
  • سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۳۳
    کد خبر :428246

سخنگوی سازمان آتش نشانی از گاز گرفتگی در واحد مسکونی واقع در بلوار اندرزگو خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: بامداد امروز سه شنبه ساعت ١:۵٣ یک مورد حادثه گازگرفتگی در محله قیطریه اندرزگو به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اعلام شد و بلافاصله یک گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران آتش نشانی با حضور در محل حادثه از گازگرفتگی در زیر زمین یک سوئیت ۳۰ متری در ساختمان سه طبقه که ۱۱ کارگر یک رستوران در آن سکونت داشتند خبر دادند. البته دو تن از کارگران شب گذشته از خانه بیرون رفته بودند و نه نفر در این سوئیت حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه این دو نفر هنگام بازگشت به منزل همکاران خود را در وضعیت بد حالی پیدا کردند، گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند همه افراد از محل خارج شده بودند. یک نفر از آنها به نسبت دیگران حال بهتری داشت اما هشت نفر دیگر کاملا علائم مسمومیت را داشتند و حال سه نفر از آنها نیز وخیم تر بود که این افراد به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
ملکی با اشاره به حضور کارشناسان آتش نشانی در محل حادثه گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد استفاده نادرست از آب گرم کن همان منزل و خارج کردن دودکش آبگرمکن برای خشک کردن کفش ها و لباس ها توسط یکی از کارگران علت وقوع این حادثه بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید