کیهانی: هر چه بیشتر مسابقه برگزار کنیم، منجر به توسعه دوومیدانی ایران می‌شود

  • ورزشی
  • جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱
    کد خبر :430654

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تشکیل فدراسیون دوومیدانی آسیای میانه به مرکزیت ایران به موقعیت این رشته در آسیا کمک می‌کند.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره برگزاری اجلاس روسای فدراسیون‌های آسیای میانه در تهران اظهار داشت: در این اجلاس مسئولان فدراسیون‌های 7 کشور ایران، قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان و قرقیزستان به همراه دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون آسیا حضور خواهند داشت. شخصاً معتقدم که تشکیل فدراسیون دوومیدانی آسیای میانه به مرکزیت ایران به موقعیت این رشته در آسیا کمک می‌کند. زمانی که پیشنهاد تشکیل این فدراسیون را دادم، بلافاصله دهلان الحمد با آن موافقت کرد.

به گزارش تسنیم ،وی در پاسخ به این سوال که همکاری با این کشورها چه کمکی به دوومیدانی ایران می‌کند؟ گفت: قزاقستان و ازبکستان در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی کرده و مدال‌های زیادی هم کسب کرده‌اند. قطعاً ما در برخی مواد می توانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم و این موضوع به نفع ما تمام می‌شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: به واسطه تشکیل فدراسیون آسیای میانه، می‌توانیم میزبانی‌های بیشتری هم داشته باشیم و هرچه مسابقه بیشتر برگزار کنیم، مطمئناً به توسعه دوومیدانی ایران منجر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید