کیا K8 جایگزین کیا کادنزا معرفی شد

    کد خبر :786463

کاهش فروش کیا کادنزا، منجر به تولید محصولی کاملا جدید با کد K8 شده است. این سدان نیمه لوکس، زبان طراحی مدرن در خودروهای آینده کیا را نشان می‌دهد.

هنوز اطلاعات دقیق از جزئیات فنی کیا K8 منتشر نشده؛ اما تصاویر رسمی این محصول به خبرگزاری‌ها رسیده است. کیا K8 با طول بدنه ۵ متر، کمی بزرگ‌تر از کادنزا خواهد بود.

مطابق آنچه کریم حبیب، سرپرست دپارتمان طراحی کیا وعده داده بود، علاوه ‌بر تغییر نشان تجاری کیا در سال ۲۰۲۱، ظاهر محصولات مدرن این برند کره‌ای نیز متحول خواهد شد تا بیش از قبل، آینده‌نگر و خلاقانه باشند. چنین رویکردی به‌وضوح در کیا K8 وجود دارد و زبان طراحی جدیدی نشان می‌دهد.

در نمای رو‌به‌رو، جلوپنجره فضایی با خطوط مورب وجود دارد که فراتر از انتظار عمومی از یک سدان تولید انبوه است. تزئینات داخل بدنه به شکل لوزی هم در طرفین سپر و زیر چراغ اصلی دیده می‌شوند. کیا K8 طرح بدنه یک سدان کوپه با سقف کشیده به سمت صندوق ارائه می‌دهد که در انتها، حالتی شبیه بالچه اسپویلر، روی صندوق دارد.

به گزارش زومیت، چراغ‌های عقب، ادامه‌دهنده سبک طراحی نسل جدی اپتیما هستند؛ درحالی‌که شکستگی به شکل Z در طرفین دارند. این بخش با پیوستگی چراغ‌ها همراه است و برآمدگی اضافه در محدوده‌ی سپر و صندوق دارد. از دیگر نکات جالب در بدنه کیا K8، می‌توان به ادوات براق در رکاب و شیشه سرنشین ردیف دوم و گلگیر عقب اشاره کرد.

کیا K8 بهار سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد. این محصول در ابتدا وارد بازار کره جنوبی می‌شود و مدتی بعد به بازارهای جهان خواهد رسید. اکنون آستانه قیمت کیا کادنزا ۲۰۲۰ در آمریکا، با پیشرانه ۳٫۳ لیتر و قدرت ۲۹۰ اسب ‌بخار، ۳۹ هزار دلار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید