کونته به امید رفتن به منچستریونایتد، مذاکراتش با رم را متوقف کرد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰
    کد خبر :528413

شیاطین سرخ ممکن است به جمع تیم‌هایی بپیوندند که خواهان استخدام سرمربی سابق چلسی شده‌اند.

در حالی که اکثر رسانه‌ها از نزدیک شدن باشگاه رم به استخدام آنتونیو کونته خبرهایی را منتشر کرده‌اند، اکنون گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه این مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است، چرا که امکان دارد منچستریونایتد هم به صف مشتریان این مرد ایتالیایی بپیوندد.

سرمربی سابق چلسی که پیش از آغاز فصل گذشته از این تیم اخراج شد، اکنون بدون تیم است و تا الان پیشنهادهای مختلفی برای بازگشت به عرصه مربیگری داشته است. اینتر، میلان، یوونتوس، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن مشتریان او هستند اما از رم به عنوان محتمل‌ترین مقصد او نام برده می‌شود و حتی فرانچسکو توتی کاپیتان سابق و یک از مدیران فعلی این باشگاه و نیز کلودیو رانیری سرمربی موقع فعلی جالوروسی هم از ورود کونته استقبال کرده‌اند.

با این حال نشریه اکسپرس انگلیس امروز (یکشنبه) در گزارشی مدعی شد کونته مذاکره با رم را به حالت تعلیق درآورده چون می‌خواهد صبر کند و ببیند وضعیت اولگنار سولسشر در منچستریونایتد چگونه پیش می‌رود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ از وقتی که به جانشین قطعی ژوزه مورینیو در این تیم تبدیل شد، روزهای تلخی را سپری کرده و تیمش در 9 بازی اخیر خود متحمل 7 شکست شده است. همین مسئله سبب شده که آینده سرمربی سابق تیم مولده نروژ در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و با وجود تمدید 3 ساله قراردادش، تضمینی برای بقای او در کادر فنی من‌یونایتد نباشد.

اگر منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرد آن وقت احتمال برکناری سولسشر بیشتر هم خواهد شد و در آن شرایط کونته می‌تواند به بازگشت به لیگ برتر انگلیس امیدوار شود. این در حالیست که پیش از این استخدام ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد هم از کونته به عنوان گزینه هدایت این تیم نام برده می‌شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید