کومان از بارسلونا اخراج شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ۹:۰۸
    کد خبر :856759
کومان از بارسلونا اخراج شد

سرمربی بارسلونا پس از شکست آبی‌واناری‌ها مقابل وایکانو برکنار شد.

در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لالیگا، امشب بارسلونا در خانه رایووایکانو با نتیجه ۱-۰ تن به شکست داد. در این بازی فالکائو در دقیقه ۳۰ دروازه بارسلونایی که در ابتدای هفته جاری نیز در ال‌کلاسیکوی خانگی به رئال مادرید باخته بود را باز کرد. با این نتیجه تیم تحت هدایت کومان ۱۵ امتیازی ماند و در رده نهم جدول با ۶ امتیاز اختلاف نسبت سوسیه‌داد صدرنشین قرار گرفت.

رونالد کومان اخراج شد

به نقل از اسپورت، تیم فوتبال بارسلونا بعد از شکست در ال‌کلاسیکو، در دیدار برابر رایووایکانو نیز تن به شکست داد. سران این تیم اعلام کردند با رونالد کومان بعد از این دیدار قطع همکاری کردند و به این ترتیب کومان سرمربی سابق تیم ملی هلند از هدایت تیم آبی و اناری اخراج شد. بارسلونا در دیدار بعدی خود در لالیگا باید به مصاف آلاوس و سپس در لیگ قهرمانان به مصاف دیناموکیف برود.

صدرنشینی کهکشانی‌ها

کهکشانی‌ها با وجود ناکامی در غلبه بر میهمان خود، هفته یازدهم لالیگا را به‌عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی به پایان رساندند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در آخرین بازی از شب دوم از هفته یازدهم لالیگای اسپانیا، چهارشنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید در خانه، پذیرای تیم اوساسونا بود که این بازی در نهایت نه برنده داشت نه گل. با وجود این نتیجه که سومین تساوی و چهارمین بازی بدون برد شاگردان کارلو آنچلوتی در فصل جاری لالیگاست، آنها ۲۱ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به سویا، صدر جدول را از چنگ تیم آندلسی درآوردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید