«کوبیاک» تحقیر شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۸:۱۹
    کد خبر :528546
کوبیاک

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از بازگشت از مسابقات جام باشگاه ها گفت: فیاضی با سرویسی که زد «کوبیاک» را تحقیر کرد.

تیم والیبال شهرداری ورامین موفق شد با شکست تیم پاناسونیک ژاپن که ستاره‌ای مانند کوبیاک را در اختیار داشت، عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین درباره سطح کیفی مسابقات گفت: رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد و جذابیت بسیاری را در مسابقات شاهد بودیم. مردم موفق شدند دو بازی ما را در مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات تماشا کنند و شاهد بودند که سطح بازی‌ها بالا است. روی هم رفته تیم‌های قزاقستان و تایلند نیز از آمادگی خوبی در این مسابقات برخوردار بودند. خداراشکر موفق شدیم از حیثیت والیبال ایران دفاع کرده و ثابت کنیم که در ۱۰ سال گذشته والیبال ایران حرف نخست را در آسیا می‌زند.

به گزارش مهر، محمدی راد درباره بازی فینال مقابل تیم پاناسونیک گفت: این واقعاً یک بازی خاص بود، چرا که ژاپنی‌ها در ۲ ست ابتدایی بسیار خوب بودند و بدون اشتباه و با قدرت از تمام فرصت‌ها استفاده کردند. تمام تکنیک‌های والیبال را به خوبی اجرا می‌کردند و فرصت جبران به ما نمی‌دادند. آنها تیم ما را تحت تأثیر بازی خوبشان قرار دادند اما در ست سوم به دلیل خستگی کوبیاک و شیمیزو این دو بازیکن اشتباهاتی را مرتکب شدند تا فرصت جبران به تیم ما داده شود.

وی افزود: زمانی که پاناسونیک عقب افتاد، این توانایی را در خود دیدیم که می‌توانیم این تیم را شکست دهیم. بهترین بازی را ارائه دادیم و حتی زمانی که در ست پنجم چند امتیاز عقب بودیم، اعتقاد داشتیم که می‌توانیم پیروز شویم. اوج کار تیمی و جنگندگی ما از بازی مقابل هند سرچشمه می‌گرفت تا حتی مقابل بازی با ژاپن تسلیم نشویم.

محمدی راد درباره درگیری کوبیاک با بازیکنان ایران گفت: برخی از کُری خوانی‌ها در والیبال رایج است، بازیکنان ما در این بازی خوب عمل کردند اما زمانی که تیم عقب بود، تیم مقابل به صورت زیرکانه ما را مورد تمسخر قرار می‌داد و نیشخند میزد. حرکاتی بروز می‌دادند که اصلاً طبیعی نبود. فیاضی زمانی که آن سرویس عجیب و خاص را زد و موفق شد امتیاز پیروزی را از کوبیاک بگیرد، در واقع او را تحقیر کرد و همین مسئله باعث بروز جنجال شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید