کنکوری‌ها نگران اعزام به خدمت سربازی نباشند

    کد خبر :755113

معاون نظام وظیفه استان مرکزی گفت: کنکوری‌ها برای اعزام به خدمت مقدس سربازی تا آذرماه فرصت دارند.

سرهنگ خیری در خصوص اعزام کسانی که نتایج کنکورشان اعلام نشده گفت: این افراد تا آذرماه فرصت دارند که پس از اعلام نتایج و در صورت قبول نشدن خود منصرف شوند.

وی افزود: مشمولانی که برگه اعزام گرفته اند می‌توانند به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند و درخواست تمدید بدهند تا اینکه آذرماه اعزام شوند.

معاون حوزه نظام وظیفه فرمانده انتظامی استان مرکزی در خصوص مدارک تحویلی و مبلغ پول دریافتی از خانواده‌ها هم گفت: مدارک برای احراز هویت بومی و غیر بومی بودن و مبالغ هم یکسان است و در صورت مشاهده تخلف می‌توانند خانواده‌ها به سامانه ۱۹۷ و یا حوزه نظام وظیفه اطلاع دهند.

سرهنگ خیری در خصوص مدت زمان خدمت سربازی هم گفت: طبق دستورالعمل حوزه نظام وظیفه کشور ، مدت زمان خدمت سربازان در مناطق عادی از آذر ماه ۲۴ ماه ودر مناطق غیر درگیر و محروم و بد آب و هوا ۲۱ ماه و در مناطق امنیتی و درگیری ۱۷ ماه است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: این مدت برای کارکنان وظیفه غیر بومی در مناطق عادی ۲۱ ماه در مناطق غیر درگیر ۱۸ ماه و در مناطق عملیاتی ۱۷ ماه در نظر گرفته شده است.

سرهنگ خیری یادآور شد: مشمولانی که بالای یک سال غیبت دفترچه دارند در صورت معرفی خودشان در محل موردنظر خود خدمت خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید