کنایه سنگین روسیه به آمریکا با انتشار ویدئوی کارمند مست سفارت

    کد خبر :935625
کارمند مست سفارت آمریکا - مسکو

وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی از یک دیپلمات آمریکایی مست در خیابان‌های مسکو در کانال تلگرامی خود نوشت: از وزارت خارجه آمریکا می خواهیم تا به کارمندان خود در سفارتخانه این کشور به دلیل شرایط کاری طاقت‌فرسا دستمزد بیشتری پرداخت کند. جنگ علیه ما بشدت طاقت‌فرساست!

به گزارش راشا تودی؛ این پیشنهاد کنایه آمیز در واکنش به ویدئویی منتشر شده است که ظاهراً کارمند مست سفارت ایالت متحده را نشان می دهد که سعی دارد صبح زود به محل کارش برود.

این ویدیوی سه دقیقه‌ ای که تصاویر دوربین‌های مداربسته را نشان می‌دهد، ظاهراً در اوایل صبح در مجاورت سفارت ایالت متحده در مسکو ضبط شده است.

این ویدئو مردی را نشان می‌دهد که در خیابان و سپس در امتداد یک پیاده‌رو تلوتلو می‌خورد، با راه رفتنی شبیه راه رفتن یک فرد مست. بلاخره مرد به زمین می خورد و برای مدتی تلاش می کند تا دوباره بلند شود.

سپس این مرد در حال ورود به محوطه ماموریت دیپلماتیک خود دیده می شود که پشت پیراهنش پس از زمین خوردن خیس و کثیف شده است.

مرد تلاش می کند دری را باز کند، در نهایت یک پلیس به کمک او می آید. آن دو مشغول صحبت می شوند، سپس مرد چیزی شبیه کارت شناسایی را نشان می دهد و از پلیس دور می شود.

به گفته رسانه های روسی، مردی که در این ویدئو دیده می شود، یک نگهبان سفارت، ناوارو نیکلاس استورمی، تفنگدار دریایی ایالات متحده است.

در ماه های اخیر دولت آمریکا مسکو را متهم کرده است که با اخراج بیشتر کارکنان خود، کار سفارت خود را فلج کرده است. روسیه نیز به نوبه خود اصرار دارد که این اخراج ها در واکنش به اخراج دیپلمات های روسی توسط واشنگتن صورت گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید