کلاس کنکور آنلاین آری یا نه؟

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ ۷:۳۲
    کد خبر :741484

ورود به دانشگاه یکی از راه‌های کسب موفقیت در آینده‌ی شغلی است. همچنین با ورود به دانشگاه از دنیای نوجوانی فاصله گرفته و با راه یافتن به اجتماع بزرگسالان پا به دنیای جوانی می‌گذاریم. درصد بالایی از دانش آموزان بعد از طی دوران دبیرستان برای آزمون ورودی دانشگاه‌ها در سال پیش دانشگاهی (سال دوازدهم) از کلاس‌های کنکور در کنار کلاس‌های درسی مدارس استفاده می‌کنند. سال دوازدهم سالی سرنوشت ساز است که در آن جای هیچ خطایی نیست و تمرکز دانش آموز باید در کنار مرور درس‌های سال‌های گذشته و آموزش دروس سال دوازدهم، به تمرین تست زدن و برنامه‌ریزی مناسب جهت جلسه‌ی کنکور هم باشد.

قطعا خانواده‌ها در کنار فرزندانشان در این پروسه با دلسوزی و گاهی صرف هزینه‌های گزاف کلاس‌های خصوصی و تهیه‌ی جزوات و کتاب‌های حل تمرین و غیره دچار نگرانی‌ها و استرس‌های زیادی می‌شوند. توصیه‌ی بسیاری از مشاورین این است که دانش آموز در یک کلاس جامع و کامل ثبت نام شود تا بتواند تمام موارد گفته شده در بالا را با نظم و ترتیب و به دور از هزینه‌های اضافی و فشار مضاعف بر دانش آموز و خانواده‌اش با موفقیت از سر بگذراند.

با توجه به اینکه تمرکز اساتید به‌نام کنکور بیشتر در پایتخت است برای دانش آموزان دور از مرکز دسترسی به کلاس‌های اساتید بزرگ کنکور سخت و گاهی غیرممکن است. در جهت عدالت آموزشی و با توجه به نفوذ بالای اینترنت در سراسر کشور عزیزمان ایران موسسه‌ی آموزشی آنلاین تام لند اقدام به برگزاری کلاس‌های کنکور مجازی نموده و به دو صورت آنلاین و آفلاین می‌توانید از کلاس‌های تشریحی، حل مسئله و راهنمای تست‌زنی اساتید برتر استفاده کنید.

 

 

داستان تام لند از کجا شروع شد؟

استفاده از اینترنت امروز جزء جدایی‌ناپذیر زندگی درصد بالایی از مردم شده است. شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها جای خوبی در تفریح و ارتباطات افراد پیدا کرده‌اند و توانسته‌اند زمان زیادی از روز را به خودشان اختصاص بدهند. چه بهتر که از این ابزار منحصربه‌فرد _اینترنت_ برای اهداف والای زندگی استفاده کنیم. افراد زیادی از طریق اینترنت کار پیدا می‌کنند، معامله می‌کنند و حتی درس می‌خوانند. در سراسر دنیا دانشگاه‌های بسیار مطرحی دوره‌های آموزش مجازی دارند و دانشجویان می‌تواند در منزل‌شان با اتصال به اینترنت در دانشگاهی آن سوی کره‌ی زمین دوره‌ای آموزشی را بگذراند. تام لند با هدف عدالت آموزشی و مناسب‌سازی هزینه‌ها برای دانش آموزان و خانواده‌های‌شان اقدام به برگزاری کلاس های کنکور آنلاین کرده است. شما در هر جای ایران که باشید با دسترسی به اینترنت می‌توانید در کلاس‌های تام لند شرکت کنید و دیگر نگران بعد مسافت و دوری راه نباشید.

ارائه ی جزوات به صورت آفلاین و نیز فیلم کلاس‌های اساتید شناخته شده از امکانات منحصر به فرد تام لند است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر سایت تام لند در خدمت شماست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید