کعبی از اهالی فوتبال عذرخواهی کرد

  • آرشیو
  • شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۲۸
    کد خبر :793125

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان که در وقت های اضافی دیدار برابر سپاهان از زمین مسابقه اخراج شد، به دلیل رفتاری که پس از دریافت کارت قرمز داشت، از اهالی فوتبال عذرخواهی کرد.

عقیل کعبی بازیکن تیم مس رفسنجان که در نیمه اول این بازی یک کارت زرد گرفته بود، در دقیقه 110 نیز به علت خطا روی بازیکن حریف از داور کارت زرد دوم را گرفت تا از زمین مسابقه اخراج شود. کعبی پس از این تصمیم داور با لحن تند به صحبت با داور پرداخت و با دست نیز اقدام به هل دادن داور کرد و در نهایت با مداخله سایر بازیکنان به بیرون از زمین هدایت شد. کعبی هنگام خروج از زمین نیز با لحن تند و صدای بلند به افراد کنار زمین اعتراض کرد.

در این رابطه عقیل کعبی با انتشار ویدئویی درباره اتفاقات بازی پر فشار شب گذشته توضیح داد و از داور مسابقه رسما عذرخواهی کرد و اظهار داشت: بازی دیشب بازی‌ای بود که واقعا فشار بالایی داشت و من دقیقه 105 اخراج شدم. اول از هر چیزی باید از آقای حیدری داور مسابقه عذرخواهی کنم.

به گزارش فارس، وی افزود: می‌توانید از مربیانی که من را می شناسند، سوال کنید. من بازیکن آرامی هستم و تاکنون به هیچ داور، بازیکن یا مربی‌ای بی احترامی نکرده‌ام.

کعبی عنوان کرد: امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود. می‌توانید رزومه من را ببینید. دیشب اولین بار بود که کارت قرمز گرفتم و اخراج شدم. در پایان باز هم از حیدری و جامعه داوری عذرخواهی می کنم و تمام سعی‌ام را انجام خواهم داد تا دیگر این رفتار تکرار نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید