کشف ۳۵ تن روغن مایع خوراکی احتکار شده

    کد خبر :757755

مسئول گشت مشترک تعزیرات شهر تهران از کشف ۳۵ تن روغن مایع خوراکی احتکار شده خبر داد و گفت: این محل تا تعیین تکلیف نهایی کالا، پلمب شده است.

قاضی ناصر مدیحی در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما افزود: مأموران کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس گزارش دادند در منطقه‌ای در شرق تهران دو تریلر حامل روغن مایع خوراکی در حال تخلیه هستند که در مراجعه حضوری و بررسی‌های پلیسی مشخص شد این محل جزء انبار‌های ثبت شده نیست و صاحب روغن‌ها نیز مجوزی برای این کار ندارد.

وی با بیان اینکه ۳۵ تن روغن مایع خوراکی کشف و ضبط شد، گفت: با توجه به اینکه احتکار بودن این روغن‌ها برای ما محرز شده است، فعلا محل پلمب می‌شود تا تعیین تکلیف نهایی شود.

مسئول گشت مشترک تعزیرات شهر تهران افزود: روغن‌های احتکار شده بعد از تعیین تکلیف تا سه روز آینده در محل کشف، در میان مردم توزیع خواهد شد.

قاضی مدیحی با بیان اینکه شبکه توزیع کالا اشکال دارد، افزود: شبکه توزیع باید اصلاح شود؛ در حال حاضر هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند روغن تهیه و در انباری دپو کند و بعد نیرو‌های کلانتری و صمت و تعزیرات به دنبال محل دپو این روغن‌ها باشند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت هم گفت: در این باره دو نفر دستگیر شدند و با هماهنگی مقام قضایی تعزیرات؛ پرونده‌ای برای آن‌ها تشکیل شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید