کشف «اعجوبه‌ها» در سراسر ایران/ برنامه‌‌ای محبوب برای کودکان

    کد خبر :688320

بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: کودکان ما ایرانیان به واسطه خلاقیت‌های زیاد، توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند و «اعجوبه‌ها» در پرداختن به این استعدادها عملکرد جذاب و امیدوار کننده‌ای داشته است.

سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون، درباره برنامه «اعجوبه ها» که به تهیه‌کنندگی سروش گل محمدی و کارگردانی رضا مهران‌فر از شبکه سه پخش می شود، عنوان کرد: پرداختن و جستجو کردن افرادی که در زمینه‌های مختلف خلاقیت دارند و کارهای جذاب انجام می‌دهند کار جالب و قابل توجهی است، به خصوص در مورد کودکان و نوجوانان به نظر من خیلی خیلی جذاب و امیدوار کننده است چون این نشان دهنده اهمیت ما به نسل های کوچک تر و جوان تر و معرفی آن ها به جامعه است.

این بازیگر که پیش از این سابقه اجرا نیز داشته است، با اشاره به حضور متفاوت «مهران غفوریان» در «اعجوبه‌ها» در خصوص ساختار کلی برنامه اظهار داشت: با توجه به اینکه همه ما آقای غفوریان را دوست داریم و خود من علاقه دارم شوخی ها و بازی‌های ایشان را در تصویر ببینم، اما اینکه کارگردان برنامه به خوبی توانسته از یک بازیگر طنز پرداز که تا کنون سابقه اجرا نداشته استفاده کند و با حضور وی در نقش مجری یک برنامه شاد، مفرح و جذاب را برای بینندگان رقم بزند، بسیار جالب و قابل تامل است.

وی در پاسخ به این سوال که اولین بار چگونه جذب برنامه «اعجوبه ها» شد، توضیح داد: اولین بار تیزر تلویزیونی برنامه که از تلویزیون پخش شد و در آن مهران غفوریان با لباس مدل قدیمی حضور داشت، مرا کنجکاو کرد و البته بعدها که خیلی‌ها در اینستاگرام استوری برنامه را می‌گذاشتند برام جذاب‌تر شد و با دیدن بچه‌ها در برنامه، استدآپ‌ها و خلاقیت‌های کودکان جذب برنامه شدم.

سام نوری که خود از کودکی موسیقی و پیانو آموختهاست، با اشاره به کودک نی انبان زن در یکی از قسمت های «اعجوبه‌ها» گفت: بچه ها همیشه برای من شیرینی خاصی دارند، هم موجب انبساط خاطر من می شوند و هم اینکه وقتی آن ها را در حال انجام کار خاصی می بینم، از استعداد ذاتی آن ها به وجد می آیم؛ مانند آن بچه ای که به زیبایی نی انبان می نواخت یا آن بچه موتور سوار که برای من خارق العاده بودند و اصولا همه قسمت های «اعجوبه ها» برای من جذابیت داشت.

به گزارش فارس ،بازیگر مجموعه‌های «قهوه تلخ»،«دیوار به دیوار» و «شهرزاد» با اشاره به علاقه خاصی که به کودکان دارد، یادآور شد: من کلا آدم کوچولوها و بچه ها را خیلی دوست دارم خودم نیز برادرزاده‌هایی دارم که به اندازه کافی بالا و پایین می‌روند و شیطنت‌های خاص کودکانه دارند. به عقیده من کودکان ذهن های بسیار خلاق و جذابی دارند که خود ما می توانیم از آن ها استفاده کرده، کیف کنیم و حتی مسایل زندگی را طور دیگری ببینیم؛ گاهی لازم است که به کودکیمان برگردیم و به زندگی از نگاه یک کودک نگاه کنیم.

وی در خاتمه آرزوی خود را در قالب یک پیشنهاد به برنامه «اعجوبه ها» عنوان کرد و گفت: من آرزو دارم تا استعدادهای کودکان همه جای ایران حتی نقاط دور جنوب، شمال، روستاها، ایلات عشایر و … به تصویر کشیده شود و بچه‌هایی که مظلوم تر واقع شدند و کارهای بزرگی انجام می دهند نیز دیده شوند. پیشنهاد می‌کنم که سازندگان برنامه «اعجوبه ها» رفت و آمدشان را به مناطق مختلف و دور افتاده بیشتر کنند چه بسا اعجوبه‌ای را در ده یا دهستانی کشف کنند و بتوانند استعداد او را نیز به جامعه معرفی کنند.

«اعجوبه ها» به کارگردانی رضا مهرانفر با اجرای مهران غفوریان شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ۲۲ از شبکه سه سیما روی آنتن می رود و دوشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۵:۳۰ بازپخش می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید