کشتی فرنگی جوانان جهان؛ حضور ده‌بزرگی در نیمه‌نهایی

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۰
    کد خبر :838041
کشتی فرنگی جوانان جهان؛ حضور ده‌بزرگی در نیمه‌نهایی

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، از امروز (جمعه) در شهر اوفا روسیه آغاز شد و روز یکشنبه به پایان می‌رسد.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۴ از سد المیر علی‌یف از جمهوری آذربایجان گذشت.

وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدم اوزون از ترکیه با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ده‌بزرگی در این مرحله به مصاف ایسخار کوربایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر چیز لاجوآی از آمریکا را مغلوب کرد.

وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب ساید باکایف از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را در گروه بازنده‌ها بدست آورد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدحسین آذرم‌دخت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر واسیل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد.

وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۴ مغلوب اکسایوس موکوبو از نروژ شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم علی عابدی‌درزی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل آلگوت کالمان از سوئد مغلوب شد و با توجه به حذف این کشتی‌گیر در دور بعد، عابدی درزی حذف شد.

به گزارش ایرنا، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیرمحمد بیات پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب سرخان ممدوف از جمهوری آذربایجان شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید