تأمین بیمارستان ۴۰۰ تخت خواب مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان

    کد خبر :825187
تأمین بیمارستان ۴۰۰ تخت خواب مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان

حیدری از فعال سازی بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابه در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: قرار است پزشکان این بیمارستان از استان‌های غیر درگیر تأمین شوند.
برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت‌وگو در خصوص دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تسریع در کمک به مردم سیستان و بلوچستان با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده میدانی مبارزه با کرونایارتش به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

سرتیپ حیدری با یادآوری شعار «ارتش فدای ملت» گفت: ارتش بار‌ها این موضوع را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رسانده است که نمونه‌های آن را می‌توان در خدمت رسانی در زلزله و سیل مشاهده کرد و اساساً هر کجا ملت احساس کنند نیاز دارند ارتش در کنار آن‌ها قرار گیرد، ارتش حتماً این کار را انجام می‌دهد.

وی از اوامر مقام معظم رهبری و دستور مستقیم امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش برای کمک رسانی به مردم سیستان و بلوچستان گفت و بیان کرد: در رابطه با وضعیت حادی که در این استان به وجود آمد، از صبح دوشنبه وارد زاهدان شدیم و با استانداری، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و رئیس ستاد بحران در محل پادگان لشکر ۸۸ زرهی استان جلسه گذاشتیم و به مردم این استان قول دادیم آمده ایم بمانیم تا وقتی که استان سیستان و بلوچستان از وضعیت بد کرونا خارج و شرایط نرمال شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: به مردم استان سیستان و بلوچستان قول داده ایم هم در موضوع بحران آب و هم در بحران کرونا در کنار این مردم عزیز باشیم. این استان یک بیمارستان غیر فعال در استان که ۴۰۰ تخت خواب دارد را از دانشگاه علوم پزشکی تحویل گرفتیم و قرار است آن را فعال کنیم.

فرمانده میدانی مبارزه با کرونای نیروی زمینی ارتش درباره دیگر اقداماتی که قرار است برای مبارزه با کرونا در استان سیستان و بلوچستان انجام شود گفت: از صبح سه شنبه عزیزان کادر درمان در شهر‌های غیر درگیر با هواپیما‌های ارتش به سیستان و بلوچستان منتقل شدند تا بیمارستان ۴۰۰ تخت خواب را در مرکز استان فعال کنیم.

وی افزود: سه شنبه در بخش نخست به اندازه ۱۰۰ تخت خواب بیمارستان مذکور را فعال کرده ایم. همچنین قرار است دستگاه‌های اکسیژن ساز به اندازه‌ای که جوابگوی استان باشد تأمین کنیم و از روز چهارشنبه تمام این دستگاه‌ها وارد استان می‌شوند و تمام نیاز استان تأمین می‌شوند. همچنین مراکزی به عنوان واکسیناسیون در سطح گسترده پیش‌بینی شده است که توسط نیروی زمینی راه اندازی می‌شود تا واکسیناسیون در سطح وسیعی در این استان انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ حیدری درباره کمک به تأمین آب استان هم اظهار کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان به تعدادی تانکر‌های ثابت و سیار آب برای انتقال و ذخیره کردن آب نیاز دارند که در حال تأمین آن‌ها هستیم و از روز چهارشنبه به استان منتقل خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید