کراس اوور برقی میتسوبیشی ایرترک 2022 رونمایی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۹:۴۶
    کد خبر :863782

شرکت میتسوبیشی برای نخستین بار در ماه آوریل 2021 از کانسپتی به نام اِیرترِک رونمایی کرد، حال اکنون نسخه تولیدی این کراس‌­اور برقی در نمایشگاه خودروی گوانگژو 2021 معرفی شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_نکته جالب این‌که سال‌ها پیش و برای مدتی، میتسوبیشی مدل اوتلندر را با نام اِیرترِک در بازار ژاپن به فروش می­‌رساند، اما این اسم اکنون برای نامگذاری محصولی از جوینت‌ونچر میتسوبیشی – گک (GAC Mitsubishi Motors) مورد استفاده قرار گرفته است. چراغ‌های دیلایت میتسوبیشی ایرترک در بالاترین بخش سپر جلو قرار گرفته است، درحالی‌که چراغ‌های جلو با فرم شبیه به 7 در محل پایین‌تر نصب شده است. منافذ بسته جلوپنجره از پیشرانه برقی ایرترک خبر می‌­دهد، درحالی‌که یک دوربین در زیر لوگو و یک سنسور رادار بزرگ هم در پایین سپر نصب شده است.

در نمای جانبی هم ترکیب رنگ سفید بدنه با سقف مشکی، طراحی دورنگ رینگ‌های آلیاژی، نشان EV روی درهای جلو، قطعات پلاستیکی حاشیه گلگیرها و البته دستگیره مخفی‌شونده درها جلب نظر می­‌کند. فرم چراغ‌های عقب میتسوبیشی ایرترک 2022 در عین شباهت به چراغ‌های جلو، تاحدی اشکودا کاروک را به یاد می­‌آورد. لوگوی EV روی در صندوق، قطعه پلاستیکی روی سپر عقب و شبرنگ‌های سه گانه، از دیگر نکات این بخش است.

در طراحی فضای کابین به سادگی توجه شده و کنترل اکثر تنظیمات خودرو به نمایشگر مرکزی محول شده است. صفحه پشت آمپر دیجیتال هم از فناوری واقعیت افزوده برای مسیریاب بهره‌­مند شده است. به لطف استفاده از پلتفرم اختصاصی برای خودروهای برقی، فاصله مناسب بین محورها و سطح تخت کف خودرو، فضای سرنشینان ردیف عقب میتسوبیشی ایرترک کافی به نظر می‌­رسد.

 

اکنون که صحبت از ابعاد به میان آمد، بد نیست بدانید طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای میتسوبیشی ایرترک 2022 به ترتیب 4.63، 1.92، 1.728 و 2.83 متر اعلام شده است. این خودروی 1900 کیلوگرمی به پیشرانه برقی با 181 اسب­‌بخار قدرت و مجموعه باتری به ظرفیت 69.9 کیلووات ساعت مجهز شده است، که شعاع حرکتی برابر با 520 کیلومتر برای آن فراهم می­‌کند.

فروش میتسوبیشی ایرترک 2022 از سال آینده میلادی در چین آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید