کاوه رضایی به استقلال بازمی گردد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۳۴
    کد خبر :937060
ساپینتو

ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی که امروز در تهران برگزار شد، گفت: مراسم سازماندهی و هماهنگی خوبی داشت. افراد مهم فوتبال ایران اینجا بودند. برای من باعث افتخار است که در این مراسم باشم. می‌خواهم از برگزاری مراسم تشکر کنم.

به نوشته مهر، سرمربی استقلال درباره احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ از تیم ملی ایران و بازگشت کارلوس کی روش تاکید کرد: فکر می‌کنم کی روش قبلاً اینجا خیلی خوب کار کرد. دراگان هم در حال حاضر خوب کار می‌کنند. هر دو مربی خوب هستند و نمی‌توانم به این سئوال پاسخ بدهم.

وی درباره اینکه آیا تغییر سرمربی در این مقطع حرفه‌ای است؟ تصریح کرد: فکر می‌کنم دراگان هم خوب کار می‌کند و لیاقتش را دارد که در جام جهانی حضور داشته باشد.

سرمربی استقلال درباره تساوی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان یادآور شد: در مسیر درستی هستیم. بازی خیلی سختی بود. بازی کردن در هوای ۴۰ درجه برایمان سخت بود. تا قهرمانی راه زیادی مانده است. همه کار می‌کنیم و نتایج به هم نزدیک است. بازی‌های زیادی تا آخر لیگ داریم.

ساپینتو در خصوص اظهارنظرش مبنی بر سبک بازی فصل گذشته استقلال که باعث سوءتفاهم شده است، اظهار کرد: گاهی اوقات ترجمه و زبان مادری فرق می‌کند. وقتی به اینجا رسیدم گفتم که مربی و تیم قبلی عالی کار کردند و به آنها تبریک گفتم چون هیچ وقت نباختند. سئوالی بود راجع به خط دفاع و هافبک ما و گفتم استقلال فصل گذشته ایده متفاوتی داشت. استقلال فصل قبل فشرده‌تر بود و خط امن دفاعی داشت. ایده سرمربی قبل فشرده بازی کردن بود ولی ایده من متفاوت است. برنامه من این است که تیم بیشتر تهاجمی است. دوست دارم پِرس از بالا داشته باشم و تیم حریف را کنترل کنم. انجام این سبک و گذشتن از حریف، کار ساده ای نیست.

وی درباره انتقال کاوه رضایی به تیم تراکتور هم گفت: امیدوارم که کاوه برگردد. اتفاقاتی افتاده است که خارج از کنترل من است. مطمئنم که برای قسمت مهم فصل کاوه را خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید