کانسپت ID.2all فولکس واگن رونمایی شد

    کد خبر :982409
کانسپت ID.2all

فولکس واگن سال‌ها از یک خودروی برقی مقرون‌به‌صرفه استفاده می‌کرد، اما اکنون بالاخره آماده است تا آن اتومبیل را به واقعیت تبدیل کند. این شرکت از کانسپت ID.2all رونمایی کرده که پیش نمایش یک خودروی جمع و جور تولیدی با قیمت کمتر از 25000 یورو محسوب می‌شود.

بازتاب-این باید به طور قابل توجهی مقرون به صرفه‌تر از نسل دوم ID.3 محسوب شود، ID.2all بر اساس یک پلتفرم ارتقا یافته “MEB Entry” توسعه یافته که نوید عملکردی بیشتر از آنچه در خودروهای برقی با این اندازه انتظار دارید را می‌دهد. این خودروی دیفرانسیل جلو دارای یک موتور 223 اسب بخاری بوده که در کمتر از 7 ثانیه می‌تواند به 100 کیلومتربرساعت برسد و در سوی دیگر برد حرکتی آن به 450 کیلومتر هم می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود شارژ آن از 10 درصد به 80 درصد فقط 20 دقیقه طول بکشد. در حالی که به وضوح خودروهای برقی سریع‌تر و با برد بیشتری وجود دارد، پیشنهاد فولکس‌واگن نسبت به نمونه‌های جایگزینی مانند Mini Cooper SE توانایی بیشتری دارد.

 مانند بسیاری از خودروهای برقی، سوئیچ دور از قدرت احتراق، فضای داخلی بیشتری را فراهم می‌کند. فولکس‌واگن با وجود قیمتی نزدیک‌تر به سوپرمینی پولو، ادعا می‌کند به اندازه یک گلف فضا دارد. صندوق عقب با حجم 17 فوت مکعب بزرگ نیست، اما خودروساز ادعا می‌کند که فضای بزرگی ارائه می‌دهد. ممکن است در مورد فناوری نیز زیاد به خطر نیفتید، زیرا فولکس‌واگن وعده‌ی دستیار مسافرتی، برنامه‌ریز مسیر خودروهای برقی و روشنایی هوشمند را داده است.

کانسپت ID.2all

تولید ID.2all در سال 2025 در اروپا آغاز خواهد شد. متأسفانه، ما روی عرضه در آمریکای شمالی حساب نمی‌کنیم. خودروهای کامپکت سال‌هاست که جایگاه خود را به کراس‌اوورها و شاسی‌بلندها در منطقه از دست داده‌اند و شعبه آمریکایی فولکس‌واگن تنها گلف GTI و گلف R اسپورت‌تر را در این رده به فروش می‌رساند. اگر می‌خواهید یک VW EV با اندازه معقول در این سوی اقیانوس اطلس داشته باشید، احتمالاً باید به ID.4 بسنده کنید.

با این وجود، ID.2all خودروی مهمی برای فولکس‌واگن و صنعت است. این خودرو باید نقشی کلیدی در راهبرد تقویت شده الکتریکی ایفا کند که باعث می‌شود فولکس واگن ده خودروی برقی جدید را تا سال 2026 ارائه کند، از جمله سدان ID.7. این همچنین به برند کمک می‌کند تا از رقابت با خودروهای رقیب مانند رنو زوئی جلوگیری کند. مهمتر از همه، این بخشی از روند گسترده‌تر ساخت خودروهای برقی ارزان‌تر است که به نظر مصالحه نمی‌شوند. Equinox EV در پاییز امسال 30000 دلار قیمت خواهد داشت و تسلا همچنان به رویاهای یک مدل 25000 دلاری چسبیده است. حتی اگر قیمت این خودروها بالاتر از موتورهای احتراقی باشد، باید به خودروهای برقی کمک کنند تا به جریان اصلی تبدیل شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید