کارکنان اپل از فوریه 2022 دورکاری را قطع می کنند

    کد خبر :863778

وبسایت The Information اخیرا به یک سند داخلی شرکت اپل دست یافته که ظاهرا توسط تیم کوک؛ مدیرعامل کمپانی برای کارمندان اپل ارسال شده است. بر اساس محتوای این سند، کارمندان اپل که به‌دنبال شیوع بیماری کووید 19 در سراسر جهان از سال گذشته به‌صورت دورکاری و در محیط منزل فعالیت می‌کنند؛ از ماه فوریه سال 2022 بایستی به دفاتر کار خود بازگردند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ اپل از کارمندان خود درخواست کرده که در راستای اجرای برنامه آزمایشی اشتغال ترکیبی از روز 1 فوریه سال 2022 (12 بهمن ماه) به دفاتر کار خود بازگردند. این برنامه به کارمندان امکان می‌دهد تا برای مدت 4 هفته در سال به‌صورت دورکاری فعالیت کنند.

اپل پیش‌تر فعالیت دورکاری کارمندان خود برای مدت 2 هفته در سال را مجاز اعلام کرده بود؛ اما اکنون کمپانی به منظور ارائه فرصت بیش‌تر به کارمندان جهت سفر، نزدیک‌تر شدن به عزیزان خود یا ایجاد تحول در برنامه‌های روزمره، این فرصت را به 4 هفته افزایش داده است.

مدل اشتغال ترکیبی در ابتدا کارمندان اپل را ملزم می‌کند تا برای مدت 1 یا 2 روز در دفاتر شرکت فعالیت نموده و سپس در ماه مارس کارکنان بایستی طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه در دفاتر کار خود حاضر شوند؛ در حالی‌که فعالیت دورکاری از منزل در روزهای چهارشنبه و جمعه امکان‌پذیر خواهد بود. با این‌حال کارمندان دارای سمت‌های مهم بایستی برای مدت زمان بیش‌تری در دفاتر کار خود حاضر بوده و مشمول طرح اشتغال ترکیبی نخواهند بود. این افراد احتمالا بایستی برای مدت 4 یا 5 روز در هفته به دفاتر کار خود مراجعه نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید