کارت‌های ملی هوشمند تا سال ۱۴۰۵ تمدید شد

    کد خبر :962916
کارت‌های ملی هوشمند تمدید

کارت‌های ملی هوشمند که تاریخ اعتبار آنها تا پایان ۱۴۰۳ و قبل از آن بوده است تا پایان سال ۱۴۰۵ تمدید می‌شود و تمام هموطنان می‌توانند تا سال ۱۴۰۵ از این کارت‌ها استفاده کنند.

براساس بخشنامه ابلاغی از سوی هاشم کارگر؛ معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، با توجه به اینکه صدور کارت‌های ملی هوشمند به صورت فراگیر از سال 1393 آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آنها فرا رسیده است.

بنا به بررسی‌های صورت گرفته و در نظر گرفتن جمیع جهات تصمیم به تمدید اعتبار کارت‌های مذکور گرفته شده است، بنابراین اعتبار کارت‌های ملی هوشمند که تاریخ اعتبار آنها تا پایان 1403 و قبل از آن بوده است تا پایان سال 1405 تمدید می‌شود و تمام هموطنان می‌توانند تا سال 1405 از این کارت‌ها استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، همچنین بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور، از مجموع 61 میلیون نفر جمعیت بالای 15 سال که برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده بودند تاکنون کارت ملی برای 58 میلیون و 300 هزار نفر صادر شده است و مابقی هم تا پایان سال صادر و پرونده کارت‌های ملی هوشمند بسته خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید