چگونه بند ساعت اپل واچ خود را تعویض کنیم

    کد خبر :966346
اپل واچ

ساعت‌های هوشمند در کنار ویژگی‌های متعددی که دارند، یکی از قابلیت‌های آنها تغییر بند است. برای مثال اگر ساعت اپل واچی دارید می‌توانید بند آن را تغییر دهید و به گزینه دلخواه درآورید.

بازتاب-

در این مطلب قصد داریم نحوه تعویض بند ساعت اپل واچ را به شما آموزش دهیم. اگر می‌خواهید با حذف یا تغییر بند اپل واچ که در حال حاضر به ساعت هوشمندتان متصل شده است، به اپل واچ خود طراحی تازه ببخشید. این راهنمای سریع به شما نشان می‌دهد که چگونه به سرعت و به راحتی بند اپل واچ را حذف یا تغییر دهید، این آموزش شامل تمامی مدل‌های اپل واچ شده و تفاوتی ندارد.

خرید بند اپل واچ

اپل واچ

اگر هنوز بند اپل واچ جدید خود را خریداری نکرده‌اید، مهم است که از بند متناسب با سایز قاب اپل واچ خود استفاده کنید. اپل استفاده از هر سری قبلی بند اپل واچ را با جدیدترین ساعت‌ها تا زمانی که سایز قاب یکسان باشد، آسان کرده است. بندها برای 38 میلی‌متر، 40 میلی‌متر ، 41 میلی‌متر ، 42 میلی‌متر ، 44 میلی‌متر ، 45 میلی‌متر و 49 میلی‌متر در دسترس هستند. همچنین لازم به یادآوری است که بزرگ‌ترین بندهای ساعت اپل 49 میلی‌متر با قاب‌های 44 میلی‌متر و 45 میلی‌متر سازگار هستند و بالعکس.

بند اپل واچ را عوض کنید

  1. برای تغییر بند اپل واچ، آن را از مچ خود بردارید و برگردانید تا بتوانید قسمت زیرین ساعت را ببینید.
  2. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، دکمه آزاد کردن بند را نگه دارید و سپس بند را به سمت چپ یا راست بکشید تا از شکاف قاب خارج شود.
  3. اگر بند ساعت نمی‌لغزد، دکمه رها کردن را فشار دهید و نگه دارید.
  4. هنگامی که بند اپل واچ خود را برداشتید، مطمئن شوید که متن روی بند جدیدتان رو به شما باشد و سپس هر طرف را بلغزانید تا در موقعیت خود کلیک کنید.

حلقه بند انفرادی، بافته یا میلانی

اگر نیاز به حذف بند حلقه اپل واچ تکی، بافته یا میلانی برای نسخه‌های انفرادی یا بافته دارید، کافی است دکمه رها کردن را فشار دهید و هر سایز را مانند قبل بلغزانید. در سال 2018 اپل طراحی حلقه میلانی را تغییر داد و به انتهای آن اجازه داد تا از طریق بند رابط حرکت کند و در حالی که هر طرف بند را جدا می‌کنید، حلقه را از بین ببرید و نوار را صاف روی میز قرار دهید.

بندهای 49 میلی متری اپل واچ اولترا

اپل واچ

همانطور که قبلا توضیح داده شد، اپل واچ اولترا با بندهای 45 میلی‌متری سازگار است، اما اپل پیشنهاد می‌کند که کاربران فقط باید بندهای کوچک‌تر 45 میلی‌متری را برای «پوشیدن معمولی روزمره» استفاده کنند. بنابراین قبل از شروع ماجراجویی، مطمئن شوید که بندهای بزرگ‌تر 49 میلی متری را عوض کرده‌اید.

حذف قطعات از بند دستبند

اگر بند دستبند آلومینیومی دارید، خوشحال باشید که اپل با برداشتن بخش‌های جداگانه با فشار دادن دکمه آزاد کردن و کشیدن هر یک از آن‌ها مانند زمانی که بند را به قاب ساعت خود اضافه می‌کنید، تنظیم طول آن را بسیار آسان می‌کند. به سادگی درب پروانه را یک طرفه باز کنید تا بند ساعت را صاف قرار دهید.

اگر برای اپل واچ یا تغییر بند به کمک بیشتری نیاز دارید، ممکن است با پشتیبانی رسمی اپل از طریق وب‌سایت پشتیبانی یا با رزرو قرار ملاقات با تکنسین APPLE Genius Bar تماس بگیرید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید