چرخ‌گوشت دست یک جوان مشهدی را خورد

    کد خبر :879215
چرخ‌گوشت دست یک جوان مشهدی را خورد

مدیر منطقه ثامن آتش‌نشانی مشهد از قطع شدن دست جوان مشهدی با چرخ گوشت صنعتی خبر داد.

مجید فرهادی بیان کرد : در پی اطلاع به سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن دست یک مردجوان در داخل چرخ گوشت یک فروشگاه عرضه مواد پروتئینی در چهارراه شهدا مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره یک و ۲ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: با حضور امدادگران و رویارویی اولیه با فرد حادثه‌ دیده، مردی ۱۹ ساله را مشاهده کردند که دست چپش تا بالای مچ داخل یک دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی گیر کرده بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد فرهادی عنوان کرد: مأموران امداد و نجات در مرحله اول عملیات خود با در نظر گرفتن شرایط بالینی فرد مصدوم در حضور تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ اقدام به جداسازی برخی قطعات چرخ‌گوشت کردند و سپس وی را به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مأموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه زیر نظر مستقیم پزشکان بیمارستان دست این فرد را از داخل چرخ گوشت رهاسازی کردند. در خصوص آنچه از شرایط دست این جوان پیدا بود، باید گفت تیغه چرخ‌گوشت به طور کامل بافت دست چپ تا مچ این مرد را از بین برد و با توجه به اظهارات پزشک جراح بیمارستان عملا شرایط پیوند اعضای قطع شده وجود نداشت و این جوان ۱۹ ساله دست چپش را تا مچ از دست داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید