چرخش 180 درجه‌ای و یورش به سفره بازنشستگان مظلوم

    کد خبر :827719
چرخش 180 درجه‌ای و یورش به سفره بازنشستگان مظلوم

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: فلان روزنامه علیه همسان‌سازی و متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان می نویسد، دیگری لایحه دائمی شدن همسان‌سازی حقوق را برای دولت جدید فاجعه می خواند و…

این گفته‌ها نشان از نگاه “واقعی” این افراد و جریان به شهروندان و کارگران و بازنشستگان دارد. انگار بعد از 28 خرداد، گفته‌های پیشین خود را کلا “دلیت” کرده‌اند و نمی‌پندارند که “بکاپ” آن در ذهن مردم و حافظه رسانه‌ها صددرصد محفوظ و مظبوط است.

پیشتر، بر قابلمه‌های خالی می‌کوبیدند و سفره کوچک شده مردم را بر سر دولت روحانی می‌کوفتند و گلو پاره می‌کردند اما امروز هنوز دولتشان مستقر نشده چنین 180 درجه تغییر مسیر می‌دهند.

مردم می‌خواهند بدانند هنوز که دولت جدید سر کار نیامده چه اتفاقی افتاده است که عده‌ای که تا دیروز به‌دولت مستقر، می‌تاختند اکنون که دور با خودشان افتاده است، سخن از تورم‌زا بودن افزایش حقوق بازنشستگان می‌گویند؟ چگونه در مجلس تا قبل از 28 خرداد 209 نفر برای همسان‌سازی امضا می‌کنند، اکنون سخن ‌از تورم‌زا و غیر لازم ‌بودن افزایش حقوق به میان می‌آید؟ نتیجه این چرخش قبل از هر چیز بی‌اعتمادی مردم را به دنبال دارد که اگر بدانند معنایش را، جور دیگری رفتار خواهند کرد.

امیدواریم دولت جدید به دام صاحبان این نگاه نیفتد و برای احقاق حق مردم در داشتن زندگی بهتر تلاش کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید